kiki2002

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 133 × bekeken

Hoiii,

Ik zal me even voorstellen; ik ben Kiki en ik ben 20 jaar en woon omgeving Haarlem

Heb me sinds net aangemeld bij join us omdat ik de laatste paar maanden heel erg ervaar dat mijn eenzaamheid op de voorgrond komt en dat is echt heel verdrietig en confronteren.

 

Ik heb wel vriendinnetjes maar die zijn niet oprecht met mij waardoor ik alle moeite erin steek maar er niks voor terug krijg en dat is best pijnlijk en frusterend

Ik ben de laatste tijd daarom ook opzoek naar nieuw contacten maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen en vind het ook best lastig.

 

Zal ook even wat over mezelf vertellen; ik ben dus 20 jaar en woon sinds kort op kamers, doe een studie onderwijsassistent en vind het leuk om lekker gezellige dingen te doen en uitgaan kan je me ook blij mee maken:)

 

Ik ben op dit platform gekomen om ook over mijn eenzaamheid te praten en er hopelijk ook sociale contacten op een gegeven moment uit te halen.

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Het dit is Ilias ik snap je volkomen.

We kunnen wat kletsen als dat helpt :)

Waar hou je van en wat zijn je hobby s?

 

 

Eenzaamheid kan een superkracht zijn geloof me en het kan ook voor je gaan werken inplaats van dat het je verdrietig of pijn doet.

 

Ik kan wel uitleggen ?

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi Kiki,

Ik snap je volkomen. Heb precies hetzelfde met de eenzaamheid. Het doet mij ook veel verdriet dat ik mij zo eenzaam voel. 

Ik ben alleen geen uitgaanstype, weet niet of dat een 'probleem' is. Anders mag je mij altijd een berichtje sturen.

Hallo, ik ben Natalia. Ben zelf 19 jaar oud. Ik ben ook best eenzaam, dus daarin begrijp ik jou. Als je wil, kunnen wij kletsen. 

Ik ben zelf best verlegen, maar vind het heel leuk om ook uit te gaan. Recent ga ik (bijna) elke vrijdag naar een bordspellencafe in Haarlem bij het station. Je speelt dan bordspellen met mensen die jij daar ontmoet. Is een aanrader en heel leuk, als jij dat interessant vind.