ik ben michael aangenaam !

  • 29 June 2022
  • 37 reacties
  • 325 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Ik ben michael ik ben 26 jaar ik kom uit Gouda.

Ik werk full time als loodgieter/installateur bij een bedrijf ik werk daar met volle plezier .

Verder heb ik als hobby.s 

Motor rijden, wandelen, fietsen, darten, af en toe stappen, 

Verder zal er dingen zijn die ik ook leuk vind om te doen 

Ik merk alleen wel de eenzaamheid van mijn leeftijdsgenoten en ik heb er moeite mee te communiceren maar toch probeer ik het en zal leuk vinden andere in gesprek te voeren 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

37 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Komt wel goed dan ! ;)

Moet wel goed komen inderdaad hahahah, wil wel je motor checken hoor.

Dat kan en mag 

Reputatie 4
Badge +6

Dat kan en mag 

Dan moeten we maar is snel afspreken dan hahahha

Ik vind het goed hoor 

Heb je een sociaal media ?

Reputatie 4
Badge +6

Heb je een sociaal media ?

Zekers

Insta: KoningKoffie666

Snap: Mrfocha

Discord: KoningKoffie#7659 

 

@Crashcoot26 


Hey Michael!

Ik zie dat je het motor topic hebt gevonden haha, deze is wel een beetje '’stil'’ gevallen. Maar het lijkt me heel leuk om een motor tochtje te gaan houden binnenkort. Wanneer zou jij de mogelijkheid hebben om te gaan rijden? Dan bedoel ik meer van; in het weekend/doordeweeks/ 's ochtends - 's middags of 's avonds liever? 

Ik snap wat je bedoelt en vind het heel goed van je dat je al zulke stappen hebt ondernomen, hier op de community! De link die ik stuurde is inderdaad van Join Us zelf, daar kun je je voor aanmelden in een soort groepstraject (maar wel online) waarin je dus leert aan je sociale vaardigheden te werken. Je krijgt tips maar je leert ook vanuit jezelf wat dingen te delen door middel van challenges etc. Misschien kan het je helpen, maar volgens mij ben jij ondertussen al hard aan het werk hier op de community! 😊

Wat mij betreft is het weekende het beste uitkomst voor mij om te gaan touren 

Lijkt me leuk om met andere motorrijders en rijdsters te ontmoeten 

Ik zag dat je tussen den haag en Rotterdam komt 

 

Ik uit Gouda dus opzich kunnen we keer gaan touren 

Badge

Hey Michael,

 

Ik ben Sander, 28 jaar en het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met leeftijdsgenoten, om een keer wat leuks te ondernemen zoals bijv motorrijden, terrasje pakken etc.

 

Grt Sander

Waar kom je vandaan sander ?? Misschien kunnen we dan keertje gaan touren 

Badge

Hey Michael,

Dat lijkt me leuk.

Woon in de buurt van beesd.

Grt

Okee ik gouda is een stukje rijden maar kunnen wel keer