Jess1234

  • 10 August 2022
  • 2 reacties
  • 96 × bekeken

Hi allemaal! 
 

Ook ik wil me graag aan jullie voorstellen! :)

Ik ben recentelijk naar de randstad verhuisd en mijn sociale leven is daardoor een beetje ingestort. Ik ben net afgestudeerd en werk fulltime, wat het ook niet makkelijker maakt. 

Ik kook graag, bezoek graag musea/pretparken en ben altijd in voor een hapje en een drankje. 
 

ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten! 
 

groetjes 
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Heel misschien kun je deelnemen aan een online of een fysieke Join Us groep. Bij sommige fysieke groepen kun je ook gezamenlijk koken en kun je op een laagdrempelige manier ook weer andere leren kennen. Dus kijk denk ik vooral in jouw Gemeente of er ook een fysieke locatie is van Join Us. 

 

Naar welke plek ben je verhuisd in de Randstad? Misschien helpt dat ook om met andere in contact te komen🙏 Ik kom zelf uit Rotterdam🌟

 

Groetjes,

Michael

Welkom Jess!

Leuk dat je je voorstelt 😊!

Het is heel lastig he, alle ballen tegelijk hoog houden. Ik hoop dat je leuke contacten kan opdoen hier op de community!

Je hebt op de community zelf groepen die ingedeeld zijn per regio maar ook per interesse/hobby, wellicht dat je daar een kijkje kunt nemen om wat makkelijker contacten te vinden; groepen.

Daarnaast is de tip van Michael ook een aanrader! hier een linkje naar Join Us Join Us heeft ook wekelijkse (online) groep bijeenkomsten waarvoor je je kunt aanmelden. Tijdens die bijeenkomsten werk je aan je sociale vaardigheden en leer je ook andere mensen kennen.