sean 25 Omgeving putten

  • 12 August 2022
  • 10 reacties
  • 192 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi even voorstellen ik ben sean 25 jaar ik woon op voorne-putten. Echt net mijn account aangemaakt. Ik zoek een leuke jongen of een leuk meisje die bekend is met eenzaamheid en psychische problemen. Die ook opzoek is naar herkenning en begrip. Ik zou het ook wel leuk vinden als iemand toevallig het spel ark mobile speelt dat speel ik vaal laatste tijd.

Heb niet veel vrienden dus ik ben niet erg goed in sociale contacten onderhouden.

 

Als je meer persoonlijke vragen hebt stuur maar een privebericht. Oja en ik heb problemen met inloggen heeft iemand dit ook toevallig. Ik kan alleen inloggen via de email bevestigingsmail die ik heb gehad. Niet via internet of de app. Nou hopelijk tot ziens!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Sean welkom! Ik herken mezelf ook enorm in eenzaamheid en psychische problematiek. Wat zijn je Bobbies en interesses?

Reputatie 1
Badge

@Hässlich mijn grote obsessie op dit moment is het ruimtevaart programma Artemis 1 van Nasa. Ik speel dus veel ark mobile. En ik kijk veel series. Zoals community en brooklyn 99.

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Sean!

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! Wat leuk dat er iemand uit de buurt komt!

Reputatie 1
Badge

@Koolvis @Naoomi Dankjewel!

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom :) 

 

Is ark mobile gratis ? Dan ga ik ook eens kijken of ik het wat vind. 

 

Voor de inlog problemen mag je mij eventueel ook een privé berichtje sturen dan ga ik kijken  of we het op kunnen lossen 

Reputatie 1
Badge

@Nick hi nick dankjewel en ark mobile is idd gratis. Wel een flink spel om te downloaden. Btw ik krijg steeds een mail als ik een reactie ontvang en als ik in die mail klik op ga naar deze reactie en op die manier inlog dan lukt het. Als ik gewoon op internet gelijk ga of de app zegt hij de gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist of niet bekend bij ons.

 

Ik heb heel goed gecheckt steeds op spelfouten of caplocks of dergelijke.

 

Maargoed zo werkt het voorlopig ook prima.

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Sean 

 

Zijn je inlog problemen inmiddels opgelost? Zo niet kan je het beste een berichtje sturen naar de community manager of community@join-us.nu

 

Misschien helpt dit?

 

Reputatie 1
Badge

@Quinty heel erg bedankt voor je bericht! Dan ga ik even een mail sturen:)

Welkom Sean!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Zijn de inlogproblemen inmiddels al verholpen of lukt het nog steeds niet zo goed?

Ik las in een van je reacties dat je graag naar community kijkt, heerlijke serie. Heb hem al een paar keer uitgekeken.. Blijft lachen! Ik kan niet meer normaal naar het liedje '’Roxanne'’ luisteren… 🤣

Twee tips voor jou nog;
Tip 1: Misschien kan Join Us iets meer voor jou betekenen in het leggen/onderhouden van contacten, er zijn namelijk online groepen die wekelijks bijeenkomen waarin je aan je sociale vaardigheden kunt werken. Meer informatie kun je hier vinden.

Tip 2: heb je al gekeken bij de groepen categorie? Hier kun je misschien meer mensen leren kennen uit jouw regio/met dezelfde interesses groepen

 

Veel plezier hier op de community!