echt vrienschap

  • 9 December 2022
  • 10 reacties
  • 352 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Ik vind het spannend om dit bericht te plaatsen, but it's worth a try.

Zijn er ook meiden die echte vriendinnen/vriendschap zoeken? Misschien een rare vraag, I know.
Ik heb veel leuke reacties gekregen op mijn bericht(en) en dat is heel fijn. Alleen zetten de meeste gesprekken niet door. Mensen stoppen ineens met praten of reageren. Dat geeft het gevoel alsof ik iets fout doe. Dat ik niet leuk genoeg ben.

Ik zou heel graag met meiden van de leeftijd 20-27 (ben zelf 22) in contact komen die een echte vriendschap willen opbouwen. Ik kom zelf uit de omgeving Utrecht. Een stukje reizen is geen probleem, maar het liefst wel een beetje in de buurt.

Ik ben geen uitgaanstype, dat zeg ik eerlijk. Wat mijn hobbies wel zijn is dansen, fotografie, creatieve dingen doen/maken, lezen, muziek luisteren, YouTube videos kijken en actieve dingen doen.

Spreekt dit je aan, stuur mij dan gerust een pb of reageer hieronder.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Ik wil je dit volgende als een tip mee geven: soms is het beter om de situatie opnieuw te bekijken en misschien een idee is om jezelf een beetje te veranderen. Dit bedoel ik niet dan dat je voor elk persoon moet veranderen om hun te vreden houden, maar meer change for the better.
 

Bijvoorbeeld als een man door bijna elk vrouw wordt afgewezen, ligt het meer aan hem. Dan moet hij wat iets veranderen om niet zo veel afgewezen te worden. Kortom, change for the better. Het is een duidelijk voorbeeld die ik even wou geven. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Badge

Heyyyy ik zag je bericht.

Ik ben ook een meid. ben 19 jaar oud.

Ik ben zelf opzoek naar echte meiden vriendschapen.

Laat gerust wat horen

groetjes Mevee

Reputatie 7
Badge +10

Heee,

 

Wat vervelend dat je dit ervaart. =( Enorm goed dat je dit uitspreekt. Knap van je. Onthoud dat als vriendschappen stuk lopen dit niet meteen jou schuld is. 

 

@Judith heb jij misschien nog een goeie tip voor haar hoe ze hier het beste mee om kan gaan?

Reputatie 7
Badge +9

We hebben al eens eerder met elkaar gepraat een tijdje terug, @Linde5.

Ik ben ook op zoek naar wat meer echte vriendschappen, ik ben een meid van 25 en woon zelf ook in Midden Nederland en omgeving.

Dat iemand niet op een bericht reageert verder kan aan meerdere factoren liggen;

of diegene is druk geweest en heeft nog geen tijd gehad om te reageren of ze hebben misschien wat langer de tijd nodig om te bedenken wat ze gaan antwoorden. Misschien hebben ze al een tijdje niet meer ingelogd op de community, kan zomaar of ze hebben last van sociale angst en vinden het moeilijk die soort drempel over te gaan. Ik denk niet zozeer dat het aan jou ligt maar ik begrijp je gevoel volkomen.

Reputatie 5
Badge +7

Heyyyy ik zag je bericht.

Ik ben ook een meid. ben 19 jaar oud.

Ik ben zelf opzoek naar echte meiden vriendschapen.

Laat gerust wat horen

groetjes Mevee

Hi, ik heb je een prive bericht gestuurd

Reputatie 1
Badge +2

Heee,

 

Wat vervelend dat je dit ervaart. =( Enorm goed dat je dit uitspreekt. Knap van je. Onthoud dat als vriendschappen stuk lopen dit niet meteen jou schuld is. 

 

@Judith heb jij misschien nog een goeie tip voor haar hoe ze hier het beste mee om kan gaan?

Wat goed inderdaad dat je dit uitspreekt! Wat een mooie tips komen er al voorbij!
Inderdaad er kunnen veel redenen waarom een gesprek niet doorzet, ik lees dat er al veel genoemd worden. Houdt de moed erin en onthoudt dat iedereen het spannend vind om nieuwe contacten te maken en daadwerkelijk door te zetten. 
Laatst kreeg ik nog de tip: www.vriendinnenonline.nl
Dit is een website voor dames in Nederland die op zoek zijn naar vriendschap en via dit platform vind je gelijkgestemden. 

Alvast heel veel succes, zet ‘m op!

Reputatie 5
Badge +7

Heeyy, 

Ik ken dat gevoel heel goed. Heel jammer altijd als het gesprek ineens op niets uitloopt.. Ik ben zelf 21 (wel uit Delft 🙈) en persoonlijk ook geen uitgaanstype, en kan me best vinden in je hobby's, als ik eerlijk ben. Mijn hobby’s zijn fotoshop, zingen en lezen. Heb je nog favoriete artiesten waar je naar luistert of boeken/genres die je graag leest?

-- Charley

Reputatie 5
Badge +7

Heeyy, 

Ik ken dat gevoel heel goed. Heel jammer altijd als het gesprek ineens op niets uitloopt.. Ik ben zelf 21 (wel uit Delft 🙈) en persoonlijk ook geen uitgaanstype, en kan me best vinden in je hobby's, als ik eerlijk ben. Mijn hobby’s zijn fotoshop, zingen en lezen. Heb je nog favoriete artiesten waar je naar luistert of boeken/genres die je graag leest?

-- Charley

Leuke hobbies heb je! Ik luister naar bijna alles, behalve hardcore/metal en rap eigenlijk. Een favoriete artiest heb ik niet echt, maar ikmga wel eens naar concerten van OG3NE en The BlueBirds.

 

Qua boeken lees ik graag waargebeurde verhalen.

En jij? Wat is jou muziek smaak en wat lees je graag?

Reputatie 5
Badge +7

Heeyy, 

Ik ken dat gevoel heel goed. Heel jammer altijd als het gesprek ineens op niets uitloopt.. Ik ben zelf 21 (wel uit Delft 🙈) en persoonlijk ook geen uitgaanstype, en kan me best vinden in je hobby's, als ik eerlijk ben. Mijn hobby’s zijn fotoshop, zingen en lezen. Heb je nog favoriete artiesten waar je naar luistert of boeken/genres die je graag leest?

-- Charley

Leuke hobbies heb je! Ik luister naar bijna alles, behalve hardcore/metal en rap eigenlijk. Een favoriete artiest heb ik niet echt, maar ikmga wel eens naar concerten van OG3NE en The BlueBirds.

 

Qua boeken lees ik graag waargebeurde verhalen.

En jij? Wat is jou muziek smaak en wat lees je graag?

Ahh leuk! The BlueBirds ken ik niet, maar OG3NE is echt nostalgie. Weet nog dat ze daar op het podium stonden als Lisa, Amy & Shelley 😂 En wow, waargebeurde verhalen! Moet ik dan aan autobiografieën denken? 

 

Qua muzieksmaak ben ik ook niet van de hardcore/metal. Dat is eigenlijk het enige waar ik écht niet tegen kan. Nederlandse rap is een goede tweede plaats, though 😂

Mijn favoriete artiesten zijn Sabrina Carpenter, Demi Lovato (daarom dus de quote als ‘handtekening’ 🙈), Selena Gomez en Bea Miller. Dat is dus voornamelijk popmuziek, maar Demi Lovato heeft laatst een nieuw rockalbum uitgebracht die echt geweldig is :)

En qua boeken lees ik zelf voornamelijk fantasy, YA en romance, omdat ik mezelf hier toch het beste in kan verliezen (even een nieuwe wereld om je in te verschuilen). 

Reputatie 5
Badge +7

Ja, OG3NE is zeker nostalgie. Ben weer fan van ze geworden toen ze mee deden aan The Voice een heel aantal jaar terug. 

Autobiografieën lees ik zeker, maar niet alles is per see een autobiografie dat ik lees. Maar wel (bijna) allemaal waargebeurd. En lezen is inderdaad echt even in een andere wereld zijn, heerlijk.

Pop muziek doet het altijd goed bij mij. Dus de artiesten die je noemt vind ik ook zeker goed en leuk om naar te luisteren. En pop-rock ga ik soms ook goed op hoor, dus ik moet het album van Demi Lovato maar eens opzoeken denk ik. Nog een band die ik goed vind is Against The Current. Hun maken pop-rock muziek