Literatuurscripties! (en is er eventueel interesse in het beginnen van een boekenclub?)

  • 31 May 2023
  • 4 reacties
  • 118 × bekeken

Hoi allemaal!

Voor mijn studie Engelse Taal en Cultuur ben ik op dit moment bezig met het schrijven van mijn scriptie. Ik heb eigenlijk geen contact met studiegenootjes, maar ik zou het toch superleuk vinden om met iemand over mijn onderwerp te praten, en het lijkt mij ook heel interessant om jullie scripties te lezen! Mijn scriptie gaat over oriëntalisme en ‘de ander’ in reisverhalen, specifiek een vergelijking tussen de Turkish Embassy Letters van Lady Mary Wortley Montagu en moderne reisblogs. 

Mocht dit nou niet zo heel interessant klinken vind ik het sowieso leuk om over boeken te praten, misschien is het een idee om een boekenclubje te beginnen? Laat maar weten als er interesse is!

Groetjes,

Anouk


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Anouk

Ik moet zeggen dat ik weinig raakvlakken heb met de specifieke onderwerpen die je hier noemt, maar ik ben een enorme fan van literatuur en vind het ook leuk om te bespreken! Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.

Groetjes Robbie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Anouk,

Ik lees niet vaak in het Engels, maar ik hou wel van (vertaalde) literatuur. Wat zijn zoal jouw favoriete boeken?

Groetjes,

Elle

Reputatie 2
Badge +3

Hi Anouk!

Zelf heb ik niks met de onderwerpen die je aangaf, maar in het algemeen lees ik graag!

Het lijkt me leuk om samen te praten over boeken :)

 

Groetjes Amber

Reputatie 1
Badge +3

Hey Anouk,

Je scriptieonderwerp klinkt super interessant, we hebben het in mijn studie ook wel over oriëntalisme gehad. En boeken bespreken is altijd leuk :)