Iedereen kent er wel een, zijn favoriete tv serie uit hun kindertijd.
Die van mij was huis Anubis, wat was die van jou? Ik vond zelf de mystiek erg leuk, dit sprak mijn innerlijke nerd aan.
Ik had véél favorieten gedurende mijn kindertijd, maar ik doe er even een greep uit:
Animaniacs
Invader Zim (tegenwoordig zijn er ook stripboeken van)
Yu-Gi-Oh!
Mega Man NT Warrior
Sonic X
Courage The Cowardly Dog
Codename: Kids Next Door
Dexter's Laboratory
The Grim Adventures Of Billy & Mandy
Grim & Evil (The Grim Adventures Of Billy & Mandy spinoff)
Ben 10 + Ben 10 Alien Force, Ben 10: Ultimate Alien (de oudere versies)
The Powerpuff Girls (vóór de reboot van de serie)
Kim Possible
The Proud Family
Lilo & Stitch de serie
The House Of Mouse serie
Sabrina The Teenage Witch de geanimeerde serie
Ik keek al heel vroeg anime ook.
Ik heb vroeger zo vaak naar Pippi Langkous gekeken dat de videoband stuk is gegaan.
Tekenfilms zoals fairly odd parents, Jimmy Neutron, Inspector gadget en Spongebob vond ik ook leuk vroeger.
Ben 10
Ik vond Avatar: de legende van Aang ontzettend goed in mijn basisschooltijd, dat is ook de enige serie uit die tijd waarvan ik nog weet hoe laat hij altijd begon (18:00 ‘s avonds).
Ben 10
Zijn we allemaal niet een kind diep van binnen?
Ik vond Avatar: de legende van Aang ontzettend goed in mijn basisschooltijd, dat is ook de enige serie uit die tijd waarvan ik nog weet hoe laat hij altijd begon (18:00 ‘s avonds).
Die heb ik ook altijd nog gekeken
Anubis was voor mij de vroegste die ik kon herinneren.
Ik heb vroeger zo vaak naar Pippi Langkous gekeken dat de videoband stuk is gegaan.
Tekenfilms zoals fairly odd parents, Jimmy Neutron, Inspector gadget en Spongebob vond ik ook leuk vroeger.
Vind dat die series wel allemaal altijd leuke intro liedjes hebben.
Ik heb veel gekeken, maar rond de kerst heb zat ik altijd klaar voor "kerst met Linus." Vandaag weer her ontdekt
Ben 10
Oooooh dat is een serie, sorry!!! haha
Ik heb veel gekeken, maar rond de kerst heb zat ik altijd klaar voor "kerst met Linus." Vandaag weer her ontdekt
nooit gezien
Bassie en Adriaan en Ernst en Bobbie staan bij mij toch wel bovenaan. Heb alle Bassie en Adriaan films en series sindskort digitaal en zal die voor altijd goed bewaren.
Drommels drommels en nog eens drommels
Reageer
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.