Schilderbijeenkomst

  • 11 March 2022
  • 13 reacties
  • 198 × bekeken

Hallo allemaal,

Het lijkt mij leuk om eens met een groepje (online) een Bob Ross instructie video (of van een andere schilder) na te maken en kijken wat bij iedereen het resultaat is. Als het goed is zijn er vast wel afleveringen te vinden met Nederlandse ondertiteling (Bob Ross spreekt Engels) maar wellicht dat we ook een andere schilder kunnen kiezen. 

Iedereen mag meedoen (als hij/zij lid is van deze groep). En je moet zelf voor de materialen zorgen (denk aan verf, kwasten, canvas). 


Dus, wie doet er mee? En wanneer zouden jullie kunnen? 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Badge

Het lijkt mij wel leuk om mee te doen. Datum prikken?

Reputatie 4
Badge +1

Leuk idee! Ik ben heel onhandig met penselen, maar ik doe graag mee :) 

Reputatie 5
Badge +7

Ik doe ook graag mee! 

Reputatie 3
Badge

Zou ik ook mee kunnen doen zonder te schilderen of zou Bob Ross dat niet leuk vinden haha. Ik kan met mijn handen helaas niet meer schilderen namelijk.  Maar lijkt me wel heel leuk. Kan praktisch elke dag behalve dinsdag en maandag avond minus een paar random dagen.

@Danioontje natuurlijk mag je ook meedoen! Juist leuker, hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink:  Ik zal er even een evenement voor prikken. Aangezien ik zelf onregelmatig werk is dit best lastig te plannen (op een vaste tijdstip/dag) maar eenmalig kunnen we eens uitproberen of het wat is. 
 

https://datumprikker.nl/pgx6a4b98jki8k7g

Hierbij de datumprikker! :blush:

@sam01 @Elle @Sharon zouden jullie deze ook willen invullen alsjeblieft? :blush: Ik hoop dat we een mooie datum kunnen vinden!

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb hem ingevuld!

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou er ook bij willen zijn! Super leuk idee! 

De dag wordt zondag van 13:00 tot 14:00. Wellicht dat het iets uitloopt. De zoom link krijgen jullie t.z.t. toegestuurd in een privé bericht. 

 

Tot dan! En mocht je je nog op willen geven, dat mag altijd! Stuur mij even een berichtje 😊.

Hey allemaal.

 

Aanstaande zondag is het dan zo ver, de schildersbijeenkomst. Zouden jullie je nog willen inschrijven op het event? (Zodat ik weet naar welke leden ik de uitnodiging kan sturen). Bedankt! 😊Event linkje

Reputatie 4
Badge +5

Hey Iedereen, 

ik zou ook graag mee willen doen! 

Groetjes ;)

Reputatie 6
Badge +12

Ik vind het een leuk idee, maar ben dan jarig dus heb het dan een beetje druk.

Misschien de volgende keer.

Hey iedereen. Vanavond gaan Bo en ik een creatief uurtje houden via zoom. Mochten jullie je willen aansluiten dan hoor ik het graag (graag even of mijn naam vermelden of een privé berichtje sturen). Het is om 19u tot ongeveer 20u, kan iets uitlopen.