Skip to main content

Samen gamen

  • 26 July 2024
  • 3 reacties
  • 107 × bekeken

Hi! Even weggeweest, maar ik ben inmiddels verhuisd maar merk wel dat ik het erg moeilijk heb met het alleen zijn. Ook omdat het niet helemaal soepel verloopt etc.

Ik heb nu wel meer tijd om te gamen, dus ik vroeg mij af of er mensen zijn die samen willen gamen! 🙂 Ik game voornamelijk via de Playstation, maar ik heb ook een laptop die waarschijnlijk redelijk wat games aan kan.

Ik vind meerdere genres leuk, maar bijvoorbeeld Dead by Daylight is wel een favoriet. Overcooked is ook een leuke game om samen te spelen en natuurlijk sta ik ook open voor andere games.

Ook samen praten vind ik gezellig dus let me know! 

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hey, het lijkt mij wel leuk om te gamen samen. Je kan mij bereiken op discord onder de naan slaapkopamy.

Op de playstation 5 heb een aantal spellen zoals gta online, 7 days to die en battlefield 2042 (ook wel andere spellen maar dat is momenteel geïnstalleerd).

Op de pc heb ik een beetje meer spellen maar daar zouden we later wel naar kunnen kijken :)

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Ik game voornamelijk fortnite mocht je interesse hebben stuur je maar n berichtje. Groetjes Jens

Badge +2

Heey, ik game ook! Voornamelijk fortnite? Als je eens zin hebt om te gamen stuur gerust hierop een bericht of op Discord: juanlaathetlukken

Reageer