Good Omens Seizoen Twee vrijdag 28 juli 2023

  • 24 July 2023
  • 0 reacties
  • 13 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Wie kijkt er uit naar Good Omens Seizoen Twee deze aanstaande vrijdag? Ik in ieder geval wel! Als het aan mij ligt ga ik de hele vrijdag bingen met zoete popcorn op schoot en wat te drinken en in de vroege weken daarna voordat ik weer aan de bak moet, hopend op hopelijk een seizoen drie.

Daarnaast heb ik vier jaar op het tweede seizoen moeten wachten, waarvan niet zeker was of het überhaupt nog zou komen, gezien Neil Gaiman het éérste seizoen voor zijn vriend Terry Pratchett had gemaakt en het eigenlijk daarbij zou houden. Ik ben nu heel erg mijn best aan het doen Tumblr te vermijden aangezien mensen die het geluk hebben gehad naar de vervroegde vertoningen van episode 1 & 2 te gaan, de neiging hebben heerlijk te gaan spoileren ondanks de waarschuwingen van Neil Gaiman en Amazon Prime…

Ik moet eigenlijk het originele boek met de gelijknamige titel wat ik zowel in het Engels als Nederlands heb nog altijd uitlezen, maar dat staat gelukkig los van Seizoen Twee van Good Omens (en net ietsje leuker is dan de serie adaptatie als je het mij vraagt; althans Seizoen Een waarop het gebaseerd is. Desondanks is het een van mijn favoriete series en een serie waar ik comfort uit haal)

Seizoen Twee van de Good Omens serie komt trouwens tegelijkertijd uit met de bioscoopfilm 'Haunted Mansion' (2023 remake).


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.