Skip to main content

Ik weet nooit zo goed waar ik over moet schrijven. Heb een paar leuke contacten opgebouwd,maar nu dacht ik opeens van hey dat mis ik. Ik ben zelf behoorlijk creatief en vind het best leuk om creaties te delen met andere. Creatief kan vanalles zijn. Of je nou goed bent met papier,met taart of met klei. Maakt mij niet uit als jij het maar leuk vind en het ook wil laten zien😊. Ik dacht daarom ik maak een topic aan voor meiden die ook het leuk vinden om crea bezig te zijn🙂. Ikzelf ben van vanalles en nogwat met creatieve dingen maken.

Mocht mijn bericht je aanspreken dan graag hieronder reageren(dan zie ik het sneller)!

Hopelijk kunnen we elkaar dan inspireren😁

Hey! 

Wat een leuk bericht 

 

Ik ben zelf ook graag creatief bezig 

Met eigenlijk een heleboel

Lijkt mij leuk om via discord ideeen uittewisselen en gezellig te kletsen ik hoor graag van je 😊


Ik wil best de server joinen!


Klinkt leuk! Ik vind het ook leuk om creatief te zijn, zou ik ook in je server mogen? Als je dat liever niet heb is ook goed hoor. Fijne dag nog!


Het was eigenlijk bedoeld voor 1 op 1 contact,maar zal kijken of ik een server kan aanmaken. Zeker omdat er nu meer animo voor is😊


Hey 

leuk je idee, 

ik doe vooral Diamond Painting en haken, ik weet niet of voor ook als creatief valt, maar mij lijkt het leuk om in de groep mogen? 


Het was eigenlijk bedoeld voor 1 op 1 contact,maar zal kijken of ik een server kan aanmaken. Zeker omdat er nu meer animo voor is😊

Ik hoop het. Het lijkt me leuk om met mensen in contact te komen en ik vind Discord best handig :-)


Inmiddels is de server aangemaakt! Mocht je erin willen stuur me vooral een discord bericht(zelfde naam als hier) en dan gooi ik je erbij(sommige hadden geen prive message aanstaan dus dacht meld het zo ook even😊). Ik heb hem nu voor alleen vrienden gezet,dus ik stuur dan wel een friend request😅