Skip to main content

Hey hey, ik ben opzoek naar vriendinnen/vrienden, die het leuk vinden om een groepschat te beginnen. Misschien kunnen we met elkaar een terrasje pakken of een film kijken?

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Hi, een terrasje pakken in Utrecht ben ik altijd wel voor in!


Hya!

Zelf woon ik in Alphen aan den Rijn!

Lijkt me gezellig om een film te kijken of iets anders! :)

Stuur me maar een pb :) 


Heey heey,

Ik zou het leuk vinden om mee te doen met de groepsapp! Ik woon zelf in Waddinxveen en werk in Utrecht. 


Hey! Groepsapp ben ik altijd voor in! Kom zelf uit de buurt van Utrecht. Duss let me know!


Hee Julia!

Ik woon in Leiden, maar vind het niet erg om een stukje te reizen. Lijkt me leuk om elkaar te ontmoeten!


Hee ik kom zelf uit den haag maar ben elke dag in Gouda voor school t lijkt me leuk om in de groepsapp te komen 


Heyy Julia,

Ik woon zelf in Utrecht. Het lijkt me leuk om in de groepchat te komen. Samen naar het terras gaan of film kijken lijkt me heel gezellig:)

stuur me maar een pb als je wil

liefs Nina

 


 lijkt me leuk ik kom zelf uit Utrecht 


Ik woon in de buurt van Utrecht en sta open voor iets te doen. Ik wil ook graag in de groepen app ;)


Hey hey, ik ben opzoek naar vriendinnen/vrienden, die het leuk vinden om een groepschat te beginnen. Misschien kunnen we met elkaar een terrasje pakken of een film kijken?

Hey julia ik wil best wel vrienden zijn met je wil wel contact met je is het gied dat ik je een berichtje stuur ?


Hi, leuk idee... count me in!!

 

Ik woon vlakbij Utrecht en vind het altijd leuk om een terrasje te pakken


beste Julia vh 


Als je wilt kan ik mijn nummer sturen in privé. 
dan kan je mij in groepchat zetten. 
 

met vriendelijke groet, 

Victor 


Hii,

Ik woon zelf in de buurt van Utrecht en ik vind het een heel leuk idee!

Je kan me altijd een dm sturen:)

 


Reageer