Skip to main content

Hoi allemaal,

 

Ik merk aan mezelf dat ik veel moeite heb om gesprekken via alleen berichten op gang te houden. Daarom vraag ik me af of er mensen zijn die in een groep willen om binnenkort mee af te spreken. Ik ben zelf 24 jaar en ik woon in Leiden, ik hou van paardrijden, theater, muziek en boeken. Het lijkt me bijvoorbeeld leuk om een keer een spelletjesavond te organiseren, een keer een goede wandeling te maken of een boekenclub op te richten. Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom!

Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft!

Hoi Sanno!

Ik ben Robbie, 25 en woon ook in Leiden. Het lijkt me leuk om een keer wat met een groepje te doen!


Hoi allemaal,

 

Ik merk aan mezelf dat ik veel moeite heb om gesprekken via alleen berichten op gang te houden. Daarom vraag ik me af of er mensen zijn die in een groep willen om binnenkort mee af te spreken. Ik ben zelf 24 jaar en ik woon in Leiden, ik hou van paardrijden, theater, muziek en boeken. Het lijkt me bijvoorbeeld leuk om een keer een spelletjesavond te organiseren, een keer een goede wandeling te maken of een boekenclub op te richten. Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom!

Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft!

Hoi iedereen. Ik heet Nawal. Ik ben 26 jaar oud. Ik woon sinds 3 jaar in Leidschendam-Voorburg. Ik werk momenteel niet vanwege medische redenen. Ik heb wel dagbesteding bij de paarden. Daar word ik heel gelukkig van. Ik ben een huismus. Ik zit heel veel thuis. Ik hou ook wel van buiten zijn met de juiste mensen om mij heen. Ik heb gevoel voor humor. Ik ben lekker spontaan. Ik hou van nieuwe dingen uitproberen. Ik hou van avontuur. Ik wil graag meer van de wereld zien en genieten. Ik sta voor veel dingen open. Ik ben vrij rustig van mezelf. Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. 


Reageer