Skip to main content

Oproep aan alle designers! 

  • 7 August 2023
  • 0 reacties
  • 100 × bekeken

Hey allemaal! Dit is mijn eerste bericht in deze community. Ik hoop heel veel interessante mensen te ontmoeten en draag graag mijn steentje bij aan elkaars leven positief beïnvloeden 👍

 

Wie ben ik?

Mijn naam is Saahil (rare naam ik weet het, buitenlandse afkomst). Ik ben 26 jaar oud, afgestudeerd aan het Grafisch Lyceum Rotterdam, en werk als webdesigner in de marketing branche. 

- Muzieksmaak: Pop van de jaren 2000 tot 2015. Alhoewel ik van alles leuk kan vinden.

- Hobby’s: Film kijken, ontwerpen (wat een verrassing 😁) en sporten in de sportschool.

- Karakter: Extraverte introvert, ordelijk, creatief, kalm en vrolijk.

Mijn creativiteit uiten doe ik voornamelijk via het ontwikkelen van supermooie websites (lelijke websites zijn er genoeg 😀) en werken met Adobe Photoshop en Illustrator. Voorheen liep ik stage als vormgever, waarbij ik logo’s en drukwerk maakte.

 

Wie zoek ik?

Designers! Ben jij creatief? Werk je als grafisch vormgever, schilder, illustrator, UI/UX designer, video-editor, of wat anders? Dan ben ik op zoek naar jou!

Of wellicht dat je momenteel een studie volgt, met als doel om in een creatieve sector te werken. Even goede vrienden!

 

Mijn intentie

Het lijkt me geweldig om een professioneel netwerk op te bouwen en wellicht dat daar vriendschap uit kan ontstaan. Nieuwe designers leren kennen en elkaar pushen richting succes. Iedereen is wel uniek. Lijkt me tof om jullie werk te zien! 😎

Mijn werk post ik voornamelijk via LinkedIn, maar ik sta open voor andere manieren van content delen.

 

Stuur gerust een bericht

Geen enkel probleem als je een non-professional, beginnend designer of van een totaal ander vak bent. We kunnen altijd van elkaar leren. Excuses alvast als ik niet op iedereen reageer, vanwege tijdgebrek.

Ik kan niet wachten om jullie te ontmoeten. Hopelijk tot snel!