Skip to main content

Meisje 19 zoekt vriendinnen

• June 6, 2026
  • 0 reacties
  • 15 × bekeken

Bambie_2016
Forum|alt.badge.img+2

Hey allemaal! 

Ik zou het fijn vinden om nieuwe mensen te leren kennen om mee te praten 💬 en hopelijk ook vriendschappen op te bouwen 🤞 Tegelijk wil ik ook graag een luisterend oor bieden aan wie dat nodig heeft, want we zitten hier tenslotte allemaal samen in deze groep omdat we zelf onze issues hebben.

Voor wat achtergrond: ik ben 19 🎉, maar ik hoop dat dat niemand tegenhoudt om mij te sturen. Ik kom uit België 🇧🇪, Oost-Vlaanderen, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit van waar je bent 🌍 Verbinding kan overal groeien. Ik heb ook een visuele beperking 🙈 al hoop ik echt dat dit niemand afschrikt, want ik heb er tenslotte zelf niet voor gekozen.

Ik heb al een zwaar rugzakje en veel meegemaakt op jonge leeftijd, waardoor ik mij vaak wat volwassener en bewuster voel dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten. Ik weet hoe het voelt om er helemaal door te zitten 😞 en geen uitweg meer te zien, en net daarom wil ik er ook graag zijn voor anderen 💙 Misschien helpt het ook om iets over mezelf te vertellen: ik hou van zingen 🎤 (mijn grootste uitlaatklep), van gedichten schrijven ✍️ om mijn gevoelens te verwoorden, muziek luisteren 🎶 en gewoon eens goed gaan wandelen 🚶‍♀️ om mijn hoofd leeg te maken .

Dus: heb je zin in een babbel, wil je je hart luchten, of gewoon wat luchtig praten, altijd welkom 🌸

✨ Je staat er nooit alleen voor 💫, en wie weet bloeit er hier wel een mooie vriendschap uit 🫶 Hopelijk tot snel! ✨

Veel liefs,

Bambie

Belangrijke mededeling: dit berichtje is van een meisje dat door haar visuele beperking geen toegang heeft tot Join Us. Haar account wordt beheerd door een goed ziende persoon. Ze kan wel sturen via Facebook Messenger. Ben je geïnteresseerd om kennis te maken? Super fijn! 😁 Stuur een privé berichtje en dan deel ik haar naam vanop Messenger.