quarantaine tips

  • 12 December 2021
  • 7 reacties
  • 105 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heey, 

Ik heeft iemand van jullie nog leuke films, series om te kijken? 

Of een leuk spel wat op de telefoon of laptop kan? 

Ik zit nu een week in quarantaine en verveel me echt super erg!:sweat_smile:

Wat hebben jullie gedaan tijdens corona ? 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Rozanne,

 

veel beterschap, hopelijk ben je er niet erg ziek van.

 

Zelf ben ik erg actief op het spelletje Forge of Empires  deze is voor de telefoon tablet en pc.

dit is een spel gericht op de geschiedenis, dus je begint in de oer tijd en je werkt na de toekomst toe. 
mocht je dit wat lijken mag je mij wel een privé berichtje sturen dan help ik je op weg in game.

 

 

verder kan je op je laptop altijd nog games zo als minecraft doen. Vind ik zelf altijd wel leuk en dan voornamelijk survival van 0 opbouwen  in de natuur tot een mooi huisje 


wat ik zelf ook altijd  leuk vind om te doen is In Facebook Messenger en dan het spelletje Ludo mens erger je niet.

 

films en series kan ik niet zo over mee praten heb zelf geen abonnement op internet en tv.

 

de enige serie die ik gezien heb en echt tof vond is undercover op Netflix .

 

 

 

Reputatie 3
Badge +4

hey xx_ro_smurf_xx

ah dat is balen dat je in quarantaine zit 

ik heb gehoord dat de netflix serie the witcher een aanrader is

qua telefoon of laptop spellen heb ik persoonlijk geen aanbevelingen 

Reputatie 6
Badge +11

Wat vind je zelf leuk om te kijken op Netflix? 
 

Misschien kunnen andere mensen dan daar aanvulling op geven met vergelijkbare films of series. 
  

Reputatie 4
Badge +3

Heey, 

Ik heeft iemand van jullie nog leuke films, series om te kijken? 

Of een leuk spel wat op de telefoon of laptop kan? 

Ik zit nu een week in quarantaine en verveel me echt super erg!:sweat_smile:

Wat hebben jullie gedaan tijdens corona ? 

Zelf kijk ik graag films in de genre van comedy, romance, animatie sommige fantasy films vind ik ook leuk. 

Reputatie 6
Badge +9

Ah echt balen dat je in quarantaine zit!

Toen ik zelf in quarantaine zat, heb ik vooral veel gelezen en dimand painting gedaan. Kwa series, ligt er beetje waar je van houd haha en welk(e) account(s) je hebt 🙈😅. Op Netflix: lucifer, new girl, on the block, special, atypical, chair, one day at a time, grace and frankie, warrior nun, elite, unbreakable kimmy schmidt. Dat zijn series die ik met veel plezier gekeken heb. Op amazon prime ook nog the mentalist en MacGyver. Hopelijk zit er ook iets leuks voor jou tussen! En ik sta ook altijd open voor een praatje, als je je verveelt/daar behoefte aan hebt :) en beterschap en sterkte nog!

Reputatie 4
Badge +3

Ah echt balen dat je in quarantaine zit!

Toen ik zelf in quarantaine zat, heb ik vooral veel gelezen en dimand painting gedaan. Kwa series, ligt er beetje waar je van houd haha en welk(e) account(s) je hebt 🙈😅. Op Netflix: lucifer, new girl, on the block, special, atypical, chair, one day at a time, grace and frankie, warrior nun, elite, unbreakable kimmy schmidt. Dat zijn series die ik met veel plezier gekeken heb. Op amazon prime ook nog the mentalist en MacGyver. Hopelijk zit er ook iets leuks voor jou tussen! En ik sta ook altijd open voor een praatje, als je je verveelt/daar behoefte aan hebt :) en beterschap en sterkte nog!

Heey dankjewel! Ik hoef gelukkig nog tot donderdag 😅 

Reputatie 6
Badge +9

Heey dankjewel! Ik hoef gelukkig nog tot donderdag 😅 

Ooh gelukkig bijna weer klaar! Dat scheelt weer haha. Hopelijk heb je nog iets aan mn series 😂 Sterkte in ieder geval nog, die laatste daagjes