Vraag

Online meetings

• 10 January 2022
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi,

Ik had 2 vragen in 1.

Is er interesse/mogelijkheden voor (Vrijblijvende) online meetings vanuit de community?
Bijvoorbeeld voor een groep te starten waar mensen dan vanuit die groep online meetings kunnen organiseren?

Voor de mods: Is er een mogelijkheid (Wellicht vanuit Join Us) of anders toegestaan dat jongeren het zelf uitvoeren?

Voor de jongeren: Is er Animo voor?

Ik ben benieuwd. :)

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hey Dragoinisym :) 

ik denk dat hier zeker animo voor is:) ik vind het een tof idee, 

wij als community  willen zeker  events en meetings organiseren.  Hoe dat verder er uit gaat zien kan ik nog weinig overzeggen is nog niet helemaal bekend. 

Op dit moment  zijn er nog aan het overleggen en  na denken hoe we dit  gaan vorm geven. 

hou de community komende tijd goed in de gaten er zitten wat meetings en events aan te komen wanneer precies kan ik helaas nog geen antwoord op geven 

@Dragonisym Zeker animo voor.

@Nick Top idee, leuk dat jullie bezig zijn om events en meetings te organiseren! :grinning:

Reputatie 6
Badge +6

Goed initiatief!

Reputatie 3
Badge +2

goed idee!

Reputatie 5
Badge +5

Heb je onze online meeting voor aankomende maandag al gezien ?

Reputatie 4
Badge +4

Heb je onze online meeting voor aankomende maandag al gezien ?

Nu net ja. Misschien een idee dat jongeren zich kunnen “aanmelden” voor een melding als er een online event gaat plaatsvinden?

Yes leuk idee! 

En dan verschillende soorten bijeenkomsten dat is zeker leuk!

Game avonden/ Film avonden/ Boekenclubs etc. alles wat je nu al een beetje rondom de community ziet gebeuren!

Uiteraard is het wel dan de bedoeling dat dit op een veilige (door Join Us geaccepteerde) manier gaat maar ik denk dat dat zeker wel goed gaat komen! :blush::thumbsup:

Reageer