nieuwe mensen leren kennen

  • 1 June 2022
  • 4 reacties
  • 93 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey! 
terug van weggeweest, maar wel met een vraag. Ik ga komend jaar beginnen aan een studie in Leiden en ik wil graag voor die tijd mijn vriendenkring uitgebreid hebben. 
 

heeft iemand toevallig tips voor apps of dergelijke waar ik nieuwe mensen kan leren kennen?

 

groetjes, Anna :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Anna :) welkom terug :) je zou eens kunnen kijken bij een fysieke of online  join us groep. 
 

we hebben ook een discord server waar veel mensen inzitten waar we regelmatig met elkaar in een groeps call zitten.

 

wat voor studie ga je volgen ? Wat zijn je hobby’s? 
misschien leer je hier wel gezellige toffe mensen kennen 

Reputatie 3
Badge +3

Oh ik wist niet dat er ook een discord server was.. wat is hier de link van?

 

Ik ga toegepaste psychologie volgen aan de Hogeschool Leiden!
Tot nu toe dans ik nog, maar daar moet ik helaas mee stoppen als ik verhuisd ben

Reputatie 6
Badge +11

Oh ik wist niet dat er ook een discord server was.. wat is hier de link van?

 

Ik ga toegepaste psychologie volgen aan de Hogeschool Leiden!
Tot nu toe dans ik nog, maar daar moet ik helaas mee stoppen als ik verhuisd ben

Zonde dat je daar mee moet stoppen, welke style danste je ? 
 

toegepaste psychologie is zeker een interessante studie ik heb zelf op een hoge school gewerkt en een paar lessen mee mogen doen 🙂 ging toen over zelf reflectie waar ik veel van opgestoken heb. 
 

bij deze de link na de discord. 

 

Voor vragen mag je mij altijd een berichtje sturen 

Reputatie 6
Badge +9

Heehoi welkom terug! :)

Is het niet mogelijk om in Leiden te gaan dansen? Misschien bij een studentenvereniging of iets, zou zonde zijn als je er mee moet stoppen als je het leuk vindt om te doen. Ik studeer zelf in Groningen, maar er zijn best wel veel verschillende danslessen die bij ons gegeven worden, dus misschien is dat in Leiden ook wel zo? En op die manier leer je ook meteen wat nieuwe mensen kennen met dezelfde interesse.

 

Toegepaste psychologie klinkt echt super interessant! Hopelijk ga je het naar je zin hebben in Leiden en op je studie! En hopelijk vind je ook wat leuke mensen voordat de studie begint die in Leiden en omgeving wonen! :) Je zou eventueel ook alvast lid kunnen worden van de groep “Ik woon in Zuid-Holland” als je daar nog geen lid van bent. Je kunt deze groep vinden onder het kopje Groepen.