Geld verdienen

  • 27 January 2022
  • 8 reacties
  • 327 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Heeft iemand misschien een ideeën om (snel) geld te verdienen als je nog jong bent (14 jaar)? 

Ik heb wel al een bankrekening


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Vakkenvullen, folders bezorgen, oppassen op kinderen of huisdieren.. Of ben je ergens goed in waar je geld voor kan vragen, bijvoorbeeld bijles geven in iets voor school of mensen helpen met hun computer? Je kunt ook kijken of je spullen kan verkopen via marktplaats.

Ben je trouwens voor iets speciaals aan het sparen?

Reputatie 7
Badge +12

Aan de reactie van @Koolvis is eigenlijk niks meer toe te voegen. Als 14 jarige is het best lastig om iets bij te verdienen. 

Reputatie 6
Badge +11

Toen ik 14 was  wilde ik heel graag de nieuwe PlayStation halen die uit was, 

 

al mijn vriendjes hadden ouders waar ze een PlayStation van kregen maar om moest er voor werken. 
 

ik ben toen alle boeren  die dorp naast mij zaten afgegaan en  heb heb gevraagd of ik wat bij kon verdienen. 
 

op die manier heb ik mijn PlayStation bij elkaar gespaard  mocht vast 3 dagen per week helpen bij een boer en kreeg 6 euro per uur 

Vakkenvullen, folders bezorgen, oppassen op kinderen of huisdieren.. Of ben je ergens goed in waar je geld voor kan vragen, bijvoorbeeld bijles geven in iets voor school of mensen helpen met hun computer? Je kunt ook kijken of je spullen kan verkopen via marktplaats.

Ben je trouwens voor iets speciaals aan het sparen?

Ik ben aan het sparen voor een gaming laptop.

Reputatie 2
Badge +2

@XGamerGX13 Snel veel geld verdienen gaat je niet lukken op deze leeftijd. Moetje ook niet willen. Zou je dat wel lukken dan doe je waarschijnlijk werk waar je flink mee in de problemen kan komen. Ik raad aan net zoals hier boven beschreven staat.

 

Groetjes  zeebaars

Reputatie 3
Badge +2

als 14 jarige kan je helaas niet veel qua geld verdienen, als je wat ouder bent is er meestal goed/makkelijk geld te verdienen op de plekken waar weinig mensen zoeken, had zelf een leuk bijbaantje bij de vuilnis, was best licht werk en verdiende 11/uur, in de supermarkt werk je harder voor de helft. maar goed dat is werk waar voor je gekwalificeerd ben zonder skills. goed geld verdien je met iets dat minder mensen kunnen/doen, daarom is school belangrijk, middelbare om een basis te leggen zodat je van alles wel wat af weet en daarna een opleiding om je daadwerkelijke kennis en kunde te geven. voor later heb je daar het meest aan als je school goed doet is het vrij haalbaar om 4x zoveel te verdienen voor de rest van je leven dan iemand die het slecht doet. stel je merkt dat uit boeken leren slecht voor je werkt kan het nuttig zijn om naar vak opleidingen te kijken op mbo maar dat is allemaal voor later.

Reputatie 5
Badge +6

Ik weet niet heel veel over geld en heb er zelf altijd problemen mee gehad. En op mijn leeftijd (20) en al die huur- en voedingskosten gaat armoe je al snel raken. Ik vond deze video over hoe je miljonair word en het werkte meteen. Binnen no time had ik al mijn 5de hypotheek afgelegd en mijn 12de auto gekocht! Misschien heb jij er wat aan!

 

Reputatie 4
Badge +8

Ik weet niet heel veel over geld en heb er zelf altijd problemen mee gehad. En op mijn leeftijd (20) en al die huur- en voedingskosten gaat armoe je al snel raken. Ik vond deze video over hoe je miljonair word en het werkte meteen. Binnen no time had ik al mijn 5de hypotheek afgelegd en mijn 12de auto gekocht! Misschien heb jij er wat aan!

 

 Uhm dit is van de speld... AKA bullshit en lekker overdreven 😜