Tim(28, Almere)

• 15 September 2023
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Hallo allemaal ;),

Mijn naam is Tim, ik ben 27 en woon in Almere. Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Na een wat mindere periode, waarbij ik veel gewerkt heb (teveel eigenlijk :) ...) pak ik nu wat meer tijd voor mezelf en de dingen die ik leuk vind. Deze mindere periode heeft er wel in geresulteerd dat mijn vorige vriendschappen verwaterd zijn of dat ik ze afgebroken heb. Daarom zou ik graag wat nieuwe mensen leren kennen.

Ik hou van gezelligheid en ik vind het leuk om iets te ondernemen zoals; een drankje doen, bioscoop, dierentuin etc. Verder vind ik het leuk om te sporten en doe dit nu alleen. Ik zou het ook leuk vinden om iemand te vinden die samen zou willen sporten. Verder hou ik van voetbal, films, spelletjes en heb ik voorheen veel gegamed(PS4). Dat zou ik wel weer op willen pakken, mits er leuke mensen zijn om mee te gamen natuurlijk ;).

Mocht je eens online willen praten of wat af willen spreken dan lijkt me dat erg leuk. Ook met een groep vind ik altijd erg gezellig.

Groetjes,

Tim

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6

Hey Tim! Ik kom zelf uit Zeewolde en sport in Almere. Als je wilt kletsen, stuur me gerust een pb'tje!

Reageer