Hoooi mijn naam is Tessa en ik ben 19 jaar. Ik voel me vaak erg eenzaam omdat ik eigenlijk helemaal geen vrienden heb op dit moment. Ik voel me vaak depressief en angstig, ik heb ook wel een beetje last van sociale angst. Hierdoor ben ik gestopt met school en probeer ik nu een beetje aan mezelf te werken. Ik hoop leuke mensen te ontmoeten en misschien wel vriendschappen te vormen! Je kunt me altijd een berichtje sturen :)
hey Tessa, ik ben zelf 18 jaar oud. en als je wilt kunnen we wel eens een keer wat leuks doen. om mooie herinderingen te maken zo dat je je mischien op zulk soort momenten dan weer wat vrolijker bent!
Met vriendelijke groetjes Jason
Hey Tessa, uit welke regio kom je?
kunnen we misschien een keer iets doen.
laat maar weten.
groetjes Jitze (19)
Hii Tessa, ik kan me wel vinden in jouw bericht, ik heb zelf ook last van depressieve/angst klachten. Ik ben zelf iets ouder maar het lijkt me fijn je te leren kennen en mogelijk elkaar wat te kunnen steunen.
Laat maar weten of je geinteresseerd bent.
Groetjes Chanel
Hey Tessa,
hoe gaat het vandaag met je?
waar kom je vandaan?
Ik kom graag met je in contact
groetjezzz
Hoi tessa ik heb je een berichtje gestuurd als je wilt kunnen we wel praten misschien kan ik je ergens mee helpen of opvrolijken
Reageer
Goed dat je er bent, je bent bijna lid van leukste community voor jongeren van 16 t/m 30 jaar!
Heb je al een account? Inloggen
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in, dat sturen wij je een mail met instructies voor het herstellen van je account.