Jonas 24 jaar omgeving Rotterdam

• 20 August 2023
  • 10 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hey. ik ben Jonas  24 jaar En kom uit de omgeving Rotterdam.  het lijkt mij leuk.  nieuwe mensen te leren kennen.   Mijn hobby’s zijn:’ piano spelen, ik speel al heel lang, denk  inmiddels al zo’n 15 jaar.  hou super veel van zingen, ik zit  in een jongere koor, waar ik iedere week naartoe ga!  Veder,  hou ik van  wandelen fietsen,  Reizen, lekker terrasjes pakken, Eventueel een balletje trappen,  voor de lol!    Noem het maar op,   heb een druk leven maar mis soms wat mensen om me heen om leuke dingen mee te doen!  reageer gerust,  mocht je interesse hebben. groetjes.  😉

10 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Heyyy heyyy welkom <3

leuk dat je je voorstelt, lekker veel hobbies heb je! :)

hopelijk kom je tegen wat je zoekt!

als er vragen zijn of je hebt zin om te praten mag je me altijd een berichtje sturen.

Groetjes Wendy

Reputatie 2
Badge +4

Hey Mandy dankjewel! Leuk dat je reageerde!   Moet nog even erachter komen hoe het allemaal werkt  maar dat komt wel goed!  ik had net  ook op jou vakantie topic gereageerd,   Gr Jonas. 

Badge

Hoi Jonas met Daniel vieveen 

Badge +2

Hey Jonas,

Speel je ook een bepaald genre op de piano of speel je eigenlijk van alles wel wat.

Gr Jesse 

Reputatie 2
Badge +4

Hey Jesse:    leuk dat je reageert!  ik speel klassiek.    Speel jij ook een instrument?   Groetjes Jonas.   

Badge +2

Hey Jesse:    leuk dat je reageert!  ik speel klassiek.    Speel jij ook een instrument?   Groetjes Jonas.   

Hey Jonas 

Ik speel zelfs geen instrument maar luister wel naar vele soorten genre muziek.

Reputatie 2
Badge +4

Hey Jonas 

Ik speel zelfs geen instrument maar luister wel naar vele soorten genre muziek 

hey Jesse   Ook leuk toch, heb je. Nog meer hobby’s? Groetjes Jonas. 

Badge +2

Hey Jonas 

Ik speel zelfs geen instrument maar luister wel naar vele soorten genre muziek 

hey Jesse   Ook leuk toch, heb je. Nog meer hobby’s? Groetjes Jonas. 

Hey Jonas ,

Ja ik heb wel paar hobby's zo sport ik graag doe nu vooral fitness, en zo af toe game ik ook nog wel eens maar dan speel ik vaak met vrienden en we spellen echt van alle soorten games en daarnaast gewoon afspreken met vrienden vindt ik altijd gezellig.

Gr Jesse 

Reputatie 2
Badge +4

Hey Jesse wat leuk.  Om te horen,    Zo nu en dan game ik ook wel is alleen mijn interesses liggen meer op het gebied van muziek ik vind het wel leuk maar kom er  helaas niet zo heel vaak aan toe!      Groetjes Jonas.   

Reputatie 2
Badge +4

Hey Jesse wat leuk.  Om te horen,    Zo nu en dan game ik ook wel is alleen mijn interesses liggen meer op het gebied van muziek ik vind het wel leuk maar kom er  helaas niet zo heel vaak aan toe!      Groetjes Jonas.   

Wat voor werk doe je? 

Reageer