Wie ik ben? (in het kort)

  • 20 March 2022
  • 4 reacties
  • 121 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hee allemaal ik ben Luca van Duitse en Italiaanse afkomst Ik ben 23 jaar en sinds een Tijdje doe ik mee met deze community. De reden waarom is omdat ik me heel vaak alleen voel.

 

 ik heb wel wat vrienden maar ik heb de indruk vaak dat ik weinig leuke dingen met ze kan doen en daardoor heb ik vaak het gevoel dat ik me afgewezen voel en niet weet  hoe goed ik vriendschappen moet onderhouden en Daarom voel ik me vaak erg alleen.

 

Me hobby’s zijn zwemmen fitnessen de stad in en soms een beetje winkelen.

 

 Ik ben echt een buitenmens het liefst ga ik naar Amsterdam ik woon zelf in T’gooi dat is vlakbij Amsterdam het is maar een klein 25 min met de trein. Ik ben bezig met me rijbewijs ik moet erbij nog me theorie halen ik heb al wat praktijk lessen gedaan maar ik moet toch ook wel gauw theorie halen als ik veder wil rijden en me droom auto is een Audi als ik me rijbewijs haal 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Luca

welkom en leuk dat je op de community bent

wat voor soort zwembaden zijn je favoriet?

heb je een auto op het oog? 

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom!

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom!

Welkom Luca!

Leuk dat je je voorstelt! 

Wat jammer dat je je zo voelt, ik hoop dat je hier op de community leuke contacten mag opdoen! Heb je al eens gekeken naar de groepen hier om de community? Daarin kun je andere leden vinden met dezelfde interesses/hobbies maar ook mensen bij jou uit de regio.Meer informatie vind je hier; Groepen.

En ben je bekend met wat Join Us nog meer doet, naast de community? Join us geeft ook in een soort traject je de kans om te werken aan je sociale vaardigheden. Dit kan online maar ook door fysieke bijeenkomsten. Meer informatie daarover kun je op de website van Join us vinden. 

Heel veel succes met het behalen van je auto rijbewijs! Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten tot je mag afrijden! 😊