Wie ik ben

  • 25 April 2022
  • 5 reacties
  • 311 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal!

Mijn Naam Is Sabrina ik ben 21 jaar.

Ik neem momenteel deel aan één van de Joinus groepen, omdat ik me vaak eenzaam voel en op zoek ben naar een hechte vriendschap. Natuurlijk gaat dit niet vanzelf dus laat ik eerst maar iets over mezelf vertellen 😊 Ik woon op een beschermd wonen locatie en ben in het weekend bij mijn ouders, in mijn vrije tijd luister ik heel graag naar muziek voornamelijk K-pop en andere Aziatische muziek en ben dan ook bezig met Koreaans leren. Verder hou ik enorm van dieren en natuur. Ik wandel graag en fotograferen vind ik ook leuk. Wanneer ik me verveel of het even niet lukt om iets buitenshuis te doen kijk ik ook graag films en series in allerlei verschillende genres! 

Ik zou graag iemand ontmoeten met soortgelijke interesses, of totaal andere interesses! Uiteindelijk is het natuurlijk leuk om weer van elkaar te leren! 🤪


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) ik sta altijd wel open voor een gezellige chat :) zit je bij een fysieke of online groep?

Reputatie 1
Badge

Hey van harte welkom:) ik sta altijd wel open voor een gezellige chat :) zit je bij een fysieke of online groep?

Hey Nick!

Fijn om te weten!

Ik zit in een online groep en jij?

Reputatie 4
Badge +4

Hey,

 

Je mag mij altijd een berichtje sturen :)

Reputatie 2
Badge

Hoi! Ik ben zelf ook fan van k-pop al moet ik zeggen dat ik niet meer zo vaak luister als vroeger heb ik Nog steeds Koreaanse muziek in mij Spotify favorietjes staan. Ook kijk ik heel soms nog Koreaanse series. Stuur gerust een berichtje als je wilt praten.:)

Reputatie 3
Badge +6

Hey! Ik lees wel een aantal overeenkomsten :) Uit welke regio kom je? Stuur me een prive berichtje als je zin hebt, lijkt me gezellig.