Melissa 20 omgeving Brabant

  • 10 February 2022
  • 12 reacties
  • 171 × bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Hi, 

Ik ben Melissa 20 jaar jong. Ik woon samen met mijn vriend in het prachtige Brabant. Ik woon dicht bij Den Bosch. Ik merk dat ik echt vriendschappen mis. Ik heb hier in de buurt ook nog geen vrienden, alleen de vrienden van mijn vriend. 
 

Mijn hobbies zijn gamen, wandelen, bakken, koken, shoppen en lekker wat drinken of eten! Ook ga ik graag naar pretparken en dan vooral de Efteling! Ook ben ik groot fan van Harry Potter 🥰
 

Mocht je me nou een gezellige meid vinden 😜 je mag me altijd een bericht sturen 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Welkom :) 

 

 

Welke games speel je allemaal?

Reputatie 3
Badge +5

Welkom :) 

 

 

Welke games speel je allemaal?

Hi Nick,

Dankjewel!!

Ik speel vooral sims4 en dan op de switch animal crossing en mario games.

Reputatie 6
Badge +11

Ik lees net dat je ook van koken en bakken houdt tof :) 

 

heb je onze kook groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

 

Reputatie 3
Badge +5

Ik lees net dat je ook van koken en bakken houdt tof :) 

 

heb je onze kook groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

 

Nee, had ik nog niet gezien. Ben wel lid geworden :)

Reputatie 6
Badge +11

Ik lees net dat je ook van koken en bakken houdt tof :) 

 

heb je onze kook groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

 

Nee, had ik nog niet gezien. Ben wel lid geworden :)

Welkom :) het is pas net een nieuwe groep dus nog een beetje leeg maar voel je vrij om een lekker recept te delen :) 

 

Waar speel je de Sims op ? Pc of PlayStation? 
mij ben nooit verder gekomen dan de Sims Free play😂 en deel 1 en 2 op de PlayStation 2

 

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +5

Ik lees net dat je ook van koken en bakken houdt tof :) 

 

heb je onze kook groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

 

Nee, had ik nog niet gezien. Ben wel lid geworden :)

Welkom :) het is pas net een nieuwe groep dus nog een beetje leeg maar voel je vrij om een lekker recept te delen :) 

 

Waar speel je de Sims op ? Pc of PlayStation? 
mij ben nooit verder gekomen dan de Sims Free play😂 en deel 1 en 2 op de PlayStation 2

 

 

 

 

 

 

Hi Nick,

Ik speel sims op de laptop. Ik wil graag overstappen op iMac, maar die kunnen de sims niet helemaal goed aan helaas.

Reputatie 6
Badge +11

Ik lees net dat je ook van koken en bakken houdt tof :) 

 

heb je onze kook groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

 

Nee, had ik nog niet gezien. Ben wel lid geworden :)

Welkom :) het is pas net een nieuwe groep dus nog een beetje leeg maar voel je vrij om een lekker recept te delen :) 

 

Waar speel je de Sims op ? Pc of PlayStation? 
mij ben nooit verder gekomen dan de Sims Free play😂 en deel 1 en 2 op de PlayStation 2

 

 

 

 

 

 

Hi Nick,

Ik speel sims op de laptop. Ik wil graag overstappen op iMac, maar die kunnen de sims niet helemaal goed aan helaas.

 Ja precies Apple maakt apparaten die heel snel en goed zijn voor zakelijk gebruik of video en foto bewerking. Tenniste de laptops en pc’s dan 

 

zelf speel ik in de trein altijd minecraft of rocket Leaque op de iPad dat werkt wel weer fijn. 
 

maar goed kwa mogelijkheden doe mij maar een snelle Windows. Pc of laptop 

Reputatie 3
Badge +5

Ik lees net dat je ook van koken en bakken houdt tof :) 

 

heb je onze kook groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

 

Nee, had ik nog niet gezien. Ben wel lid geworden :)

Welkom :) het is pas net een nieuwe groep dus nog een beetje leeg maar voel je vrij om een lekker recept te delen :) 

 

Waar speel je de Sims op ? Pc of PlayStation? 
mij ben nooit verder gekomen dan de Sims Free play😂 en deel 1 en 2 op de PlayStation 2

 

 

 

 

 

 

Hi Nick,

Ik speel sims op de laptop. Ik wil graag overstappen op iMac, maar die kunnen de sims niet helemaal goed aan helaas.

 Ja precies Apple maakt apparaten die heel snel en goed zijn voor zakelijk gebruik of video en foto bewerking. Tenniste de laptops en pc’s dan 

 

zelf speel ik in de trein altijd minecraft of rocket Leaque op de iPad dat werkt wel weer fijn. 
 

maar goed kwa mogelijkheden doe mij maar een snelle Windows. Pc of laptop 

Haha, ja je hebt zeker gelijk! 

Reputatie 6
Badge +9

Hee leuke naam! 😉😂

 

Heb je een plek bij jou in de buurt waar je graag gaat wandelen? Of maakt het je niet zo veel waar je gaat wandelen?
Leuk dat je ook van bakken en koken houdt! Ik ook, voornamelijk het op eten van het lekkers wat ik gemaakt heb :)

Veel plezier op de community!

Reputatie 3
Badge +5

Hee leuke naam! 😉😂

 

Heb je een plek bij jou in de buurt waar je graag gaat wandelen? Of maakt het je niet zo veel waar je gaat wandelen?
Leuk dat je ook van bakken en koken houdt! Ik ook, voornamelijk het op eten van het lekkers wat ik gemaakt heb :)

Veel plezier op de community!

Haha hey hey! 
leuke naam inderdaad 😉

 

wandelen maakt me niet zoveel uit waar. Als ik maar even tot rust kan komen. Ja bakken en koken vind ik echt geweldig! Het op eten is natuurlijk ook belangrijk 😊 

 

heel lief je berichtje dankjewel! 

Welkom Melissa!

Leuk dat je de community hebt gevonden en dat je je voorstelt! :blush:

Waar ga jij het allerliefste shoppen? (stad) en in welke winkel slaag jij altijd?

En wat is jouw favoriete attractie in de Efteling? Ik rijd er elke dag langs als ik naar mijn werk ga en dan zie ik wel eens de Pagode hoog boven de bomen uitsteken, altijd leuk om te zien! :blush:

 

Veel plezier op de community!​​​​​​

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Melissa!

Leuk dat je de community hebt gevonden en dat je je voorstelt! :blush:

Waar ga jij het allerliefste shoppen? (stad) en in welke winkel slaag jij altijd?

En wat is jouw favoriete attractie in de Efteling? Ik rijd er elke dag langs als ik naar mijn werk ga en dan zie ik wel eens de Pagode hoog boven de bomen uitsteken, altijd leuk om te zien! :blush:

 

Veel plezier op de community!​​​​​​

Hi Rochella,

 

bedankt voor je lieve leuke bericht.

 

ik ga t liefst shoppen in Utrecht of Arnhem. En ik kan altijd slagen bij de Primark. Gewoon omdat ze daar vaak wat leuke speciale dingen hebben. 
 

ik heb zelf bij de Efteling gewerkt en jeetje wat is het moeilijk om een favoriete attractie te kiezen.. ik denk symbolica en de vliegende Hollander 🥰 maar droomvlucht blijft ook echt een geweldige attractie voor mij! 
 

wat leuk dat jij langs de Efteling mag rijden naar je werk 😊 

 

dankjewel voor je berichtje ❤️