Wie ben ik? (In het kort)

  • 1 February 2022
  • 8 reacties
  • 278 × bekeken

Reputatie 5
Badge +9

Hey, wat leuk dat je even de tijd neemt om mijn profiel (en introductie) te lezen!

 

Ik ben Sam, geboren op 1 october 2003. Ik woon in Venray. Heb zo ongeveer al geheel mijn leven moeite gehad op het gebied van socialiteit (buiten online dan).

 

Ik houdt van games, waaronder Destiny-2, minecraft (met mods overigens) en eigenlijk veel meer. Ik doe de ICT developer opleiding in Cuijk op het ROC.

Verder houdt ik van muziek, maar dan een hele hoop muziek! Van: Abstract, Blues en Clubhouse tot Jazz, Lounge, Metal en Rock. Eigenlijk alles behalve Rap.

Verder is eten ook een flinke hobby. Eten koken en eten eten natuurlijk. Ik zal maar zeggen. Voor spinazie en braadworst mag je me gerust 's Nachts wakker maken. Ik kan verder niet echt iets bedenken wat jullie nogmeer zouden willen weten. Vraag maar raak :stuck_out_tongue_winking_eye:


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey hey,

welkom! 
Ik ben ook een 2003 oktober kindje haha ♎️
Ben ook een foodie trouwens lol 

Reputatie 2
Badge +3

Hey Sam, ik kan me heel goed vinden in het moeite hebben met het gebied op socialiteit. Ik ben 21 en woon in de buurt. Verder houd ik ook veel van eten en en eten maken. Als je wilt mag je me altijd een berichtje sturen.

Wist je trouwens dat ze in Venray nu bezig zijn met een fysieke groep waarvoor je je kunt aanmelden ?

Welkom Sam!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Er zijn veel gamers hier op de community, dus ik denk dat je daar met veel mensen over kunt praten! (Ik zelf ben ook een gamer) Wat is jouw favoriete spel?

Je hebt ook een hele brede muzieksmaak! Wat is jouw favoriete liedje? (Of vooruit; je top 3!)

En eten.. ja, daar kun je me ook gelukkig mee maken! Wel een aparte manier om wakker te worden hoor; spinazie en braadworst ruiken!:joy::thumbsup:

 

Veel plezier hier op de community!

Reputatie 5
Badge +9

@Angel:
ook een foodie hè? Wat is jou nummer 1 nagerecht? Bij mij is het zowiezo een kaasplank. met zo'n beschimmelde kaas als mogelijk is :joy: Hoe erger de kaas stinkt. Hoe beter ze zijn :joy:

 

@Saskiaaaa:

Toevallig ben ik óók sinds vanmiddag in de WhatsApp groep geplaatst voor de fysieke club van Venray! Ik spreek jou vast wel een keer fysiek! Oh. En wat is jou favoriete hoofdgerecht, en waarom?

 

@Rochella:

Mijn favoriete spel zal dan toch altijd een goeie klassieker zijn en blijven. Minecraft dus :relaxed:
En ja. een echt genummerde top drie opnoemen van muziek. Daar vraag je me wat.. Ik zal er maar gewoon een aantal opnoemen wat ik mijn “favoriet” kan noemen:

( Jazz ) Cocktails - Syndrome
( Lounge ) New Light - Justice Der
( Rock ) Another Day in Paradise - Phil Collins
( Ambient / Abstract ) By the fire - Pueblo Vista, Coldbrew
( Metal ) Great War - Sabaton
( Rock ) Sweater Weather - The Neighbourhood

Ik zal maar gewoon zeggen, stuur een dm en ik geef je zo mijn spotify lijsten. 

Reputatie 2
Badge +3

@Sam.R  ik had het inderdaad gezien dat jij inmiddels in de groep zit, dus we zullen elkaar dan vanzelf spreken. En mijn favoriete hoofdgerecht is een moeilijke vraag maar ik denk iets met pasta, omdat je daar ook heel veel kanten mee op kan.

nu ben ik ook wel benieuwd wat jou favoriete hoofdgerecht is 

@Sam.R  Minecraft blijft ook gewoon een goed spel. Dus die snap ik helemaal :thumbsup:. Je hebt wel een lekker diverse muzieksmaak! Heerlijk toch een playlist voor elke gelegenheid :wink::blush:.

je komt uit venray en zit in cuijk op school, als je de rs11 naar nijmegen neemt zou het zo kunnen zijn dat we weleens in dezelfde trein zitten!

Reputatie 5
Badge +9

je komt uit venray en zit in cuijk op school, als je de rs11 naar nijmegen neemt zou het zo kunnen zijn dat we weleens in dezelfde trein zitten!

Die trein pak ik zeker ja. alleen heb ik wel de laatste lessen gehad. alleen stage en eindexamens nog. daarna klaar met school :stuck_out_tongue:

Reageer