Nasim 25 omgeving Zandvoort

  • 2 April 2022
  • 6 reacties
  • 91 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Beste allemaal

 

Ik ben Nasim, 25 jaar en werk voor de landelijke vaccinatielijn, dat doe ik in combinatie met een zelfstudie. Sinds kort ben ik woonachtig in Zandvoort en zou graag nieuwe mensen in de buurt willen ontmoeten om zo mijn netwerk een beetje uit te breiden.

 

Mijn hobby's zijn: wandelen in de natuur, reizen, naar de bios, uiteten gaan en dansen.

 

Creatief en kunstzinnig bezig zijn behoort ook tot 1 van mijn hobby's 

 

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey Nasim, Welkom!

 

Je woont in Zandvoort lees ik. Genoeg natuur daar om doorheen te wandelen haha. Ik heb vroeger gewerkt bij Dirk van den Broek in Zandvoort. Ik ken de omgeving daar een beetje. 

 

Wat voor thuisstudie doe je?

Reputatie 5
Badge +7

Echt wel, de duinen is hierom de hoek. Ahh oke, deed je dat als bijbaan? Receptionist/Telefonist

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Ahh chill

 

In eerste instantie als bijbaan, later als fulltime baan. Ben er al een tijdje weg hoor, maar wel met veel plezier gewerkt

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Oh zo nice man. Wat doe je nu?

Reputatie 5
Badge +6

Fulltime werken in de technische groothandel, na de zomer opleiding social work mbo4!

Reputatie 5
Badge +7

Tof man, wel een gigantisch groot contrast maar net zo leuk. Ik ben nog een beetje zoekende hierin, miss ook een zorgopleiding.