Voorstelrondje

  • 2 April 2022
  • 3 reacties
  • 194 × bekeken

Reputatie 1

Dag lieve mensen,

 

Mijn naam is Ylva! Ik ben 26 jaar en woon op mezelf in Vlissingen, Zeeland. Best wel een uithoek! Ik studeer journalistiek in Tilburg en ben ook van plan daar na de zomer heen te verhuizen. Maar in de zomer is het hier prima te doen, zo vlak aan het strand :)

Ik woon samen met mijn kat Ollie. Een echte prins is het. Hij zal wel moeten wennen als er later hopelijk een hond bij komt! Naast mijn studie werk ik als begeleider van iemand met autisme en een verstandelijke beperking. Iets totaal anders!

 

Mijn hobby's: terrasje doen/uit eten, muziek luisteren, gamen, sporten, wandelen, reizen, roadtrips en veel spontane dingen doen! Ik heb altijd leuke ideetjes, nu nog mensen. Ik heb twee vriendinnen die niet zo dichtbij wonen, dus ik leer graag nog wat mensen kennen.

 

Ik heb al eens eerder gekeken naar de community, maar me niet aangemeld. Mensen zeiden toen: dat heb jij niet 'nodig' joh! Nu ben ik te oud voor de fysieke bijeenkomsten. Dan ga ik dat zelf maar regelen! 

Reageer gerust. Fijn weekend nog verder allemaal!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heeyy, Welkom!

 

Vlissingen, nice!! Toevallig was ik daar afgelopen winter met de trein heen gegaan. Leuke stad zo aan de zee, over het dijkje langs de molen haha. Kom je zelf ook uit Vlissingen?

 

Ook al ben je misschien "te oud” voor de fysieke bijeenkomsten, voor de online bijeenkomsten ben je sowieso van harte welkom. Dat is t/m 30 jaar. Wie weet is dat iets voor je. Mij heeft het in ieder geval goed gedaan. 

 

Leuke hobby's heb je btw 😄

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +4

Welkom Ylva, leuk dat je je hebt aangemeld. Tilburg is een mooie stad om te wonen, ik heb er zelf ook een korte tijd gestudeerd. Ik kan mij zelf ook deels vinden in je verhaal, heb er ook getwijfeld om mee te doen aan fysieke bijeenkomsten en ben nu 26. Ik raad je wel aan om te kijken naar de online bijeenkomsten, ik ben hier nu pas aan begonnen en dat is mij erg goed bevallen!

 

Ik vroeg mij af wat voor sport je deed en wat voor games speel je?

Reputatie 2
Badge

Hey, welkom!

 

Wat voor sporten vind je leuk om te doen?

 

Ik woon ook in Zeeland, als je zin hebt om te kletsen en elkaar beter te leren kennen mag je me een pb sturen hoor!