Voorstellen, Julan uit Friesland

  • 27 March 2022
  • 13 reacties
  • 307 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal!

Ik ben Julan, 23 jaar en kom uit Friesland. Deze website ben ik al een paar keer tegengekomen maar laat ik mezelf nu toch maar eens meedoen en voorstellen :). Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en misschien wel nieuwe vrienden daardoor te maken. Stuur me gerust een berichtje ;).

In het dagelijks leven werk ik in de zorg en in mijn vrije tijd lees ik graag, kijk netflix series en films (voornamelijk thrillers) en ben veel buiten te vinden. Daarnaast heb ik veel wisselende hobby's, ene keer vind ik weer iets leuk en andere keer ben ik weer met andere dingen bezig; gewoon omdat ik veel leuk vind. 

Vrienden maken en onderhouden was ik nooit echt heel goed in. Maar vind het wel heel leuk om samen met anderen te zijn of met anderen iets te doen. 

Hoop dat ik een beetje een soort beeld van mezelf heb gegeven en zie jullie graag op het forum. 

Groetjes, Julan

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Julan

welkom en leuk dat je op de community bent

wat voor boeken lees je het liefst?

welke film/serie is je favoriet op netflix?

 

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! Leuk dat je jezelf voorstelt! 
Wat doe je in de zorg? Ik werk er zelf ook en vind het altijd wel leuk om verhalen van collega’s te horen. 😊

Reputatie 1
Badge

hey Julan

welkom en leuk dat je op de community bent

wat voor boeken lees je het liefst?

welke film/serie is je favoriet op netflix?

 

Dankje :). Ik lees echt heel divers. Soms echte informatieve boeken maar ook wel biografieën. Meestal wel op het echte gebaseerd. Lees je zelf ook?

Inglorious Bastards vind ik echt de beste film op netflix. Zo'n goed verhaal. Wat kijk jij graag?,

Reputatie 1
Badge

Hi welkom! Leuk dat je jezelf voorstelt! 
Wat doe je in de zorg? Ik werk er zelf ook en vind het altijd wel leuk om verhalen van collega’s te horen. 😊

Thx voor je reactie 🙂.

Ik ben woonbegeleider in de ouderenzorg, nu bij dementerende mensen. Wat doe jij precies?

Reputatie 5
Badge +7

He Julan,

 

Leuk dat je je hebt aangemeld hier. Pittige job werken met dementerende oudjes, maar super dienstverlenend ook. Ik hoop binnenkort een zorgopleiding te kunnen volgen, maar dan voor mensen met een lvb of meervoudige beperking, iets in die richting. 

Reputatie 6
Badge +8

Thx voor je reactie 🙂.

Ik ben woonbegeleider in de ouderenzorg, nu bij dementerende mensen. Wat doe jij precies?

Dat is echt een van de mooiere doelgroepen vind ikzelf. Heb je ook nog met andere doelgroepen gewerkt?

 

Ik heb een tijdje op een dagbesteding met ouderen gewerkt. Daarna ben ik woonbegeleider geworden in de psychiatrie, ook ouderen, & op een locatie met moeilijk verstaanbaar gedrag van alle leeftijden. 

Reputatie 2
Badge +3

Nice Julan, toevallig woon ik ook in Friesland!  Lijkt me tof om es iets leuks te gaan doen. :-) 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Julan,

 

Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Ik kom zelf ook uit Friesland. Wat leuk dat je in de zorg werkt, ik werk zelf ook in de zorg naast mijn studie.

 

Ik zie dat je van thrillers houd, heb je ook een favoriet waarvan je zegt die zou je moeten zien?

Reputatie 1
Badge

He Julan,

 

Leuk dat je je hebt aangemeld hier. Pittige job werken met dementerende oudjes, maar super dienstverlenend ook. Ik hoop binnenkort een zorgopleiding te kunnen volgen, maar dan voor mensen met een lvb of meervoudige beperking, iets in die richting. 

Hee, ja is soms zwaar maar wel dankbaar werk hoor. Leuk dat je ook iets in dezelfde richting wil doen, heb je al een specifieke opleiding op t oog?

Reputatie 1
Badge

Thx voor je reactie 🙂.

Ik ben woonbegeleider in de ouderenzorg, nu bij dementerende mensen. Wat doe jij precies?

Dat is echt een van de mooiere doelgroepen vind ikzelf. Heb je ook nog met andere doelgroepen gewerkt?

 

Ik heb een tijdje op een dagbesteding met ouderen gewerkt. Daarna ben ik woonbegeleider geworden in de psychiatrie, ook ouderen, & op een locatie met moeilijk verstaanbaar gedrag van alle leeftijden. 

Dan doen we haast hetzelfde beroep 😁. Je bent een multi-talent begeleider 😆. Ik heb eerder met lvb/mvg doelgroep gewerkt, was leuk daar. Ik hou van afwisseling en gelukkig is dat binnen dit beroep zo.

Reputatie 1
Badge

Nice Julan, toevallig woon ik ook in Friesland!  Lijkt me tof om es iets leuks te gaan doen. :-) 

Leuk! Ik stuur je wel een pb. 

 

Hey Julan,

 

Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Ik kom zelf ook uit Friesland. Wat leuk dat je in de zorg werkt, ik werk zelf ook in de zorg naast mijn studie.

 

Ik zie dat je van thrillers houd, heb je ook een favoriet waarvan je zegt die zou je moeten zien?

Heej, ook een fries 😜. Doe je dat als bijbaan? Of doe je ook een studie in die richting?

Ohjaa... thrillers... ik had ooit een lijstje waar ik alle films opschreef die ik gezien had haha, maar na zoveel films ben ik ermee opgehouden. Sowieso "no country for old men" is echt een prachtige film en "the crazies" heb ik laatst gezien, die was ook echt goed. Staan op Netflix.

Heb jij nog aanraders voor mij?

Reputatie 5
Badge +7

Yes begeleider gehandicaptenzorg. Dit klinkt mij als een leuke uitdagende doelgroep. Wat zijn je andere hobby's? 

Reputatie 4
Badge +4

Nice Julan, toevallig woon ik ook in Friesland!  Lijkt me tof om es iets leuks te gaan doen. :-) 

Leuk! Ik stuur je wel een pb. 

 

Hey Julan,

 

Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Ik kom zelf ook uit Friesland. Wat leuk dat je in de zorg werkt, ik werk zelf ook in de zorg naast mijn studie.

 

Ik zie dat je van thrillers houd, heb je ook een favoriet waarvan je zegt die zou je moeten zien?

Heej, ook een fries 😜. Doe je dat als bijbaan? Of doe je ook een studie in die richting?

Ohjaa... thrillers... ik had ooit een lijstje waar ik alle films opschreef die ik gezien had haha, maar na zoveel films ben ik ermee opgehouden. Sowieso "no country for old men" is echt een prachtige film en "the crazies" heb ik laatst gezien, die was ook echt goed. Staan op Netflix.

Heb jij nog aanraders voor mij?

Zeker 😜. Ik werk in de zorg als bijbaan inderdaad. Ik deed de studie Verzorgende-IG, maar dat bleek niks voor mij en ik werk er nu als helpende (dit is ook beter te combineren met school). Momenteel leer ik voor tandartsassistente (volgend jaar examenjaar) en ik wil het liefst verder naar het HBO. 

Ik ga even kijken naar die films, bedankt! Ik weet niet zo zeer of het een thriller is, maar ik vond fear street 1, 2 en 3 enorm interessant. Heel spannend, alleen je moet wel goed in het verhaal blijven. 

:)