Voorstellen aan de community

  • 6 March 2022
  • 9 reacties
  • 251 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, hierbij stel ik me graag even voor! Ik ben Elena, 22 jaar en ik woon in Hilversum. Het zou me leuk lijken nieuwe contacten te maken waarmee ik kan afspreken. Mijn interesses liggen in lezen, zwemmen, naar concerten gaan, natuurwandelingen, fotografie, reizen, musea bezoeken en gerechten uit diverse keukens uitproberen. Ik hoop elkaar beter te leren kennen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Welkom Elena,

Wat leuk al die hobbies. Welke concerten ben je geweest en/of wil je nog graag naar toe?
Welke plekken ben je zoal al geweest met reizen en waar zou je nog graag naar toe willen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi Elena, 

Ik herken jouw foto! Volgens mij hebben wij in het verleden via instagram wel eens contact gehad. 
Welkom! Wat staat er op de planning wat betreft concerten? En wat is jouw favoriete recept & fotografeer je zoal?

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Wat fotografeer je zowel? 

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Elena.

Ik zou ook graag nieuwe contacten/vriendschappen opdoen. Ik woon in Baarn, wat heel dichtbij Hilversum is. En je hobbies spreken mij ook erg aan. Misschien leuk om in contact te komen met elkaar? Stuur mij gerust een prive berichtje alsje dat ook leuk lijkt. 

 

Ik kijk uit naar je berichtje. 

Linde

Hi Elena, 

Ik herken jouw foto! Volgens mij hebben wij in het verleden via instagram wel eens contact gehad. 
Welkom! Wat staat er op de planning wat betreft concerten? En wat is jouw favoriete recept & fotografeer je zoal?

Hoi Naomi,

Ja dat klopt inderdaad! Leuk dat je reageert op mijn topic. 

Bij mij staan er aantal concerten op de planning, onder andere Hella Mega Tour en Within Temptation x Evanescence. Mijn lievelingsgerecht is lastig te zeggen, maar de Aziatische en Oosterse keuken vind ik toch erg het lekkerst. En bij fotografie ga ik het liefst de natuur in voor het maken van foto's en houd ik het daarnaast ook graag bij architectuurfotografie :)

 

 

 

 

Hoi Elena.

Ik zou ook graag nieuwe contacten/vriendschappen opdoen. Ik woon in Baarn, wat heel dichtbij Hilversum is. En je hobbies spreken mij ook erg aan. Misschien leuk om in contact te komen met elkaar? Stuur mij gerust een prive berichtje alsje dat ook leuk lijkt. 

 

Ik kijk uit naar je berichtje. 

Linde

Hai Linde,

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Welkom Elena!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Je hebt nog leuke concerten op de planning staan! Ik zou (voordat Corona er was) ook naar Within Temptation x Evanescence gaan, maar helaas! Naar wat voor muziek luister je nog meer?

Wat is jouw alltime go-to dish? Dus zegmaar het gerecht die jouw altijd vrolijk kan maken, bijv. na een lange dag, of juist op een mooie zomerse dag?

 

Veel plezier op de community!

Reputatie 3
Badge +6

Hey Elena,  je introductie spreekt me erg aan! Wandelen in de natuur is iets wat ik graag doe. Fotografie lijkt me heel gaaf om leren en ik zou graag meer opstap gaan. Mocht het je leuk lijken om contact te hebben en misschien eens wat af te spreken, laat het me weten!

Reputatie 2
Badge +3

Hee ik woon zelf vlakbij Hilversum haha