voorstellen

  • 12 May 2022
  • 5 reacties
  • 197 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo iedereen, 

ik ben net nieuw hier en ik dacht ik stel me even voor, ik vind het wel een beetje spannend want ik heb dit nog nooit echt zo gedaan. Ik ben wel blij dat ik me hierop heb aangesloten. 

Mijn naam is Victoria ik ben 19 jaar en ik kom uit het midden van het land. 

mijn hobby's zijn tekenen, muziek luisteren, wandelen & fotograferen. 

wij hebben een super leuke hond (puppy) waar ik mee wandel en me blij maakt.

Ik heb een lichte vorm van EmotieRegulatiePersoonlijkheidsStoornis. ik zit bij een hele liefje psycholoog die mij erbij helpt. 

ik verheug mij erop om kennis met jullie te maken & misschien een goeie vriendschap opbouwen. 

Lieve groet Vic.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey Victoria, 

Welkom op de community! :) 

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt, dus heel goed en dapper dat je die stap desondanks toch zet! 

Ik heb even de term opgezocht, ondanks dat ik heel veel psychologie boeken lees en zelf behoorlijk met mentale issues te kampen heb, kende ik deze term niet. Ik lees nou dat het een nieuwe term is. Ik herkende ook mezelf veel in ERS (of BPS, de oude term), maar dat denken ze dan niet dat het bij mij speelt, maar ik weet wel hoe zwaar het is om emoties te reguleren. Het lijkt me ook heel moeilijk om de diagnose te krijgen, dus heel fijn dat je een psycholoog hebt die je er goed bij helpt! Ik vind ook moedig van je dat je het meteen benoemd. Wil je er meer over delen hoe je het ervaart om ERS te hebben? (alleen dat jij je daar prettig bij voelt natuurlijk!) 

Je hebt ook leuke hobby’s! Naar wat voor muziek luister je graag? En wat voor kunst & foto’s maak je? 

Ohh puppy’s zijn ook heel leuk! Mijn puppy is inmiddels alweer bijna drie jaren oud haha. Wat voor ras is het? 

Reputatie 2
Badge

Mijn ERS is niet super erg gelukkig.. ik merk aan mezelf dat ik twee bronnen tegelijkertijd heb zitten.. de goeie kant en slechte kant. Daarom is mijn psycholoog zo goed hij merkt het aan me en legt het zo goed mogelijk uit aan me. Mijn favoriete muziek samen zijn vooral: hardstyle, hardcore, maar ik luister eigenlijk wel naar alles. Onze “puppy” met puber gedrag is een Weimaraner. Hij is nu 6/7 maanden. Echt een DRAAK! Maar een super lief smoeltje🥰🥰

 

dank voor je reactie 

Hallo Victoria.

 

Ik lees dat je een creatief persoon bent en ik hou er ook van om creatief bezig te zijn. 

Ik ben wel ben nieuwt hoe je hond heeft en wat voor een ras is? Ik heb zelf twee honden, waardoor ik pressies snap hou een hond je dag beter kan maken. 

 

Groetjes Robin

Reputatie 2
Badge

Hoi Robin, 

 

de naam van mijn hond is Vasco,

ik noem hem als ik streng moet zijn wel eens Vasco da gama. Zoek maar op wie dat is😉 Vasco is een Weimaraner en hij is 6/7 maand oud. Kleine deugniet. Wat leuk dat jij ook zo creatief bent. Wat vind je leuk om te doen zoal?? 
 

lieve groet VIC

Reputatie 1
Badge

Hallo Victoria.

 

Ik lees dat je een creatief persoon bent en ik hou er ook van om creatief bezig te zijn. 

Ik ben wel ben nieuwt hoe je hond heeft en wat voor een ras is? Ik heb zelf twee honden, waardoor ik pressies snap hou een hond je dag beter kan maken. 

 

Groetjes Robin

KK Je woorden zijn zo mooi en geweldig