voorstellen

  • 1 May 2022
  • 8 reacties
  • 99 × bekeken

Badge

Hallo allemaal,

 

Ik ben een jongen van 17 jaar en woon in de buurt van Nijmegen. Mijn hobby’s zijn bakken, longboarden, wandelen, reizen, films kijken (Ik ben fan van Ice Age 😀) en dieren. Ik heb een aantal huisdieren (konijnen en katten). Ik doe dit jaar eindexamen VMBO-TL. Ik ben nu druk met leren voor mijn eindexamen maar ik krijg binnenkort meer tijd en wil er graag mensen ontmoeten om mee te kletsen en leuken dingen mee te doen.  

Ik zou het leuk vinden om hier nieuwe vrienden te vinden!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Scrat

welkom en leuk dat je op de community bent

naar welke plaatsen ben je allemaal geweest?

Badge

Succes met examens! Ik doe dit jaar ook examen in vmbo-tl.

Wat is de mooiste of leukste plek waar je ooit heen bent geweest? En waarom?

Badge

Succes met examens! Ik doe dit jaar ook examen in vmbo-tl.

Wat is de mooiste of leukste plek waar je ooit heen bent geweest? En waarom?

Hallo @Annerieke

 

Jij ook succes met je examens. De mooiste plek die ik mij kan herinneren is een strand in griekenland (zie foto hieronder). Wat is de mooiste plek waar jij ooit bent geweest? En in welke vakken doe jij examen? 

 

Reputatie 1
Badge

Succes met jullie examens :)

 

Badge

Succes met jullie examens :)

 

@Hoeffie Thanks! 

Badge

Succes met examens! Ik doe dit jaar ook examen in vmbo-tl.

Wat is de mooiste of leukste plek waar je ooit heen bent geweest? En waarom?

Hallo @Annerieke

 

Jij ook succes met je examens. De mooiste plek die ik mij kan herinneren is een strand in griekenland (zie foto hieronder). Wat is de mooiste plek waar jij ooit bent geweest? En in welke vakken doe jij examen? 

 

Wauw, wat mooi😍 

De mooiste plek waar ik ooit ben geweest is Ghana. (Zie foto's)

Ik doe examen in Maatschappijkunde, Ak, Bio, Wis en NL en Engels. In welke vakken doe jij examen?

 

Badge

Succes met examens! Ik doe dit jaar ook examen in vmbo-tl.

Wat is de mooiste of leukste plek waar je ooit heen bent geweest? En waarom?

Hallo @Annerieke

 

Jij ook succes met je examens. De mooiste plek die ik mij kan herinneren is een strand in griekenland (zie foto hieronder). Wat is de mooiste plek waar jij ooit bent geweest? En in welke vakken doe jij examen? 

 

Wauw, wat mooi😍 

De mooiste plek waar ik ooit ben geweest is Ghana. (Zie foto's)

Ik doe examen in Maatschappijkunde, Ak, Bio, Wis en NL en Engels. In welke vakken doe jij examen?

 

 

WoW, prachtige foto’s. Dat moet een spectaculaire reis geweest zijn.

Ik doe examen in: Nederlands, Engels, Biologie, scheikunde, natuurkunde en wiskunde. Aangezien jij ook Biologie hebt hebben we op dezelfde dag en tijd ons eerste examen. 

Badge

Succes met examens! Ik doe dit jaar ook examen in vmbo-tl.

Wat is de mooiste of leukste plek waar je ooit heen bent geweest? En waarom?

Hallo @Annerieke

 

Jij ook succes met je examens. De mooiste plek die ik mij kan herinneren is een strand in griekenland (zie foto hieronder). Wat is de mooiste plek waar jij ooit bent geweest? En in welke vakken doe jij examen? 

 

Wauw, wat mooi😍 

De mooiste plek waar ik ooit ben geweest is Ghana. (Zie foto's)

Ik doe examen in Maatschappijkunde, Ak, Bio, Wis en NL en Engels. In welke vakken doe jij examen?

 

 

WoW, prachtige foto’s. Dat moet een spectaculaire reis geweest zijn.

Ik doe examen in: Nederlands, Engels, Biologie, scheikunde, natuurkunde en wiskunde. Aangezien jij ook Biologie hebt hebben we op dezelfde dag en tijd ons eerste examen. 

Het was idd een mooie en spectaculaire reis. 

Het examen komt nu echt dichtbij! Sta je er een beetje goed voor? En welk vak vind jij het moeilijkst?