Voorstellen!

  • 29 April 2022
  • 5 reacties
  • 183 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal!

Mijn naam is Davy en ben 29 jaar, leuk om hier te zijn!  Ik weet niet zo goed wat ik hier moet zetten maar hier gaan we!

Wat over mijzelf: Ik heb autisme en kom net uit een jarenlange verslaving, en ben eigenlijk heel erg bezig met mijzelf op het moment. Hierbij merk ik dat ik toch wel behoefte heb aan connectie met mensen en ben hier dus heel erg naar op zoek. Verder zoek ik ook vervangende activeiten om het toch weer een beetje naar mijn zin te krijgen, dus dit leek mij een goeie plek om te beginnen!

Ik sta voor veel dingen open en probeer graag nieuwe dingen, ookal ben ik snel overprikkeld hierin. Mijn vaste activiteiten zijn een beetje gamen, (proberen) sportief te zijn, en verder wil ik graag mijn school weer oppakken, namelijk de opleiding scheikunde. Beetje cliché maar hou ook van lange schemerwandelingen. Probeer ook wat creatiever te worden uit mijzelf maar dit gaat nog wel met de nodige moeite 😅 Maar heb wel veel interesse in dit soort dingen ook.

Zoek eigenlijk gewoon nieuwe vrienden hier in de regio Utrecht en wil hier graag moeite voor doen! Ben erg sociaal en dit laat ik ook wel blijken. Stuur dus vooral een privéberichtje of laat hier een reactie achter, ik praat graag haha.

 

Groeten!!
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Davy

welkom en leuk dat je op de community bent

wat voor games speel je het meest?

 

Reputatie 1
Badge

Goeiemorgen Mark,

 

Thanks voor je welkom. Probeer minder te gamen momenteel om wat meer op mijzelf te focussen maar heb voornamelijk MMO's gespeeld.

 

Waar houd jij je mee bezig?

Reputatie 1
Badge

Heey Veer!

 

Haha kijk zijn er in ieder geval 2 nieuwe!

Hmm weet ik nog niet zo goed, ik hou wel van kunst. Niet persé oude schilderijen maar ook modernere dingen, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel mee dus zoals ik al zei sta ik hier wel voor open om dingen in te ontdekken. Verder lijk me iets zoals the Joy of Painting van Bob Ross volgen heel leuk maar heb hier ook nog vrij weinig mee gedaan.

 

Had jouw topic ook even gelezen! Ik hou ook van koken haha en je lievelingsgerecht klinkt heerluk (zonder de ham dan). Probeer momenteel terrasjes te ontwijken maar sta daar binnenkort wel voor open, heb je verder nog hobby's of interesses? Wat doe je op een regenachtige dag bijv.?

 

Groet

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Davy, ik ben laatst ook erachter gekomen dat ik autisme heb. Ontzettend leuk dat je je opleiding scheikunde wilt oppakken! Ik ben laatst gestopt met mijn opleiding chemisch fysisch analist (is ook een beetje scheikunde ) en nu zit ik thuis voor de meeste tijd van de dag. 

Reputatie 6
Badge +7

Heey Veer!

 

Haha kijk zijn er in ieder geval 2 nieuwe!

Hmm weet ik nog niet zo goed, ik hou wel van kunst. Niet persé oude schilderijen maar ook modernere dingen, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel mee dus zoals ik al zei sta ik hier wel voor open om dingen in te ontdekken. Verder lijk me iets zoals the Joy of Painting van Bob Ross volgen heel leuk maar heb hier ook nog vrij weinig mee gedaan.

 

Had jouw topic ook even gelezen! Ik hou ook van koken haha en je lievelingsgerecht klinkt heerluk (zonder de ham dan). Probeer momenteel terrasjes te ontwijken maar sta daar binnenkort wel voor open, heb je verder nog hobby's of interesses? Wat doe je op een regenachtige dag bijv.?

 

Groet

Bob Ross is leuk, ik wil echt een keertje proberen om zo'n tutorial te volgen.