Voorstellen

  • 22 April 2022
  • 12 reacties
  • 141 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben Kedi 21 jaar (jongen). Ik zoek mensen om gezellig mee te chillen/gamen muziek luisteren, kan van alles zijn. Ik ga dit jaar psychiatrie studeren en werk nu in de thuiszorg. Ik zou het echt leuk vinden om een goede vriend(en)/vriendin(en) te hebben waarmee ik dingen kan ondernemen en goed mee kan praten, dat mis ik echt wel. Ik heb wel wat vrienden maar die zie ik alleen in de weekenden. In mijn vrije tijd game ik luister ik veel muziek en tour ik zo nu en dan in me auto. Ik game van alles van Fifa tot Call of duty. Mijn muziek style varieerd erg. Ik hou van techno, drum and bass en rap (amerikaans). Ik woon 15 min van Haarlem 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hey Kedi, welkom!

Psychiatrie is echt super interessant! Mag ik vragen waarom je voor die opleiding hebt gekozen?

Reputatie 1
Badge

Hey @Mims ik heb zelf mensen in mijn omgeving die te maken hebben met psychiatrische klachten. Ik heb er zelf ook mee te maken gehad (nogsteeds wel een beetje). Ik vind het ook erg leuk om mensen te helpen.

Reputatie 5
Badge +7

He Kedi,

 

.Join the club! Waar tour je zoal?

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

 @Nasim Vind het altijd leuk om naar Zandvoort te rijden! 

Reputatie 5
Badge +7

Oh das toevallig, ik woon daar. 

Reputatie 1
Badge

@Nasim Nice! Vind Zandvoort echt geweldig, net of je op vakantie in het buitenland bent, in mijn opzicht dan. Was er deze week nog.

 

Reputatie 5
Badge +7

Ja echt he, het is zo dichtbij maar zo ver haha. Wat een prachtig uitzicht. Dus mocht je nog interesse hebben in een woning hier let me know🤣 geintje

Reputatie 1
Badge

@Nasim precies. Ik doe een moord voor een huisje deze tijd💶💶😬🤣

Reputatie 5
Badge +7

Tot je 30ste bij je ouders wonen is ook niet het meest ideale. Ik jouw die huisjesmelkers uit.

 

 

Reputatie 1
Badge

@Nasim 🤣🤣

Reputatie 5
Badge +7

Lol. Sta je ingeschreven bij woonservice/woningnet?

Reputatie 1
Badge

Ja 2 jaar nu..