Voorstellen

  • 20 April 2022
  • 8 reacties
  • 243 × bekeken

  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hi! Mijn naam is Reina en ik ben 22 jaar oud. Ik woon in Brabant en ik sta ervoor open om nieuwe vrienden te maken. Mijn interesses zijn muziek luisteren, shoppen en uiteten gaan 😊


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey Reina, welkom! :-)

 

Hou je ook van carnavallen?

Dank je wel, Renze! Helaas ben ik geen carnavalspersoon moet ik eerlijk toegeven 🤣

Reputatie 5
Badge +6

Ahh hahha 

 

Nou ieder ze'n ding hoor! Ik kom niet uit Brabant dus ik mag er helemaal niet over oordelen! Wat is carnaval eigenlijk?🤣

Reputatie 2
Badge +4

Hi Reina, welkom!

 

Wat voor soort muziek luister je het liefst?

En wat is je favoriete plek om uit eten te gaan?

Ahh hahha 

 

Nou ieder ze'n ding hoor! Ik kom niet uit Brabant dus ik mag er helemaal niet over oordelen! Wat is carnaval eigenlijk?🤣

Ik weet eerlijk gezegd niet wat de oorsprong van carnaval is, maar wat ik ervan merk is dat iedereen om mij heen de gekste kleding aan heeft. En er wordt veel gedanst en gedronken ;)

Hi Reina, welkom!

 

Wat voor soort muziek luister je het liefst?

En wat is je favoriete plek om uit eten te gaan?

Dank je wel! Ik houd eigenlijk van alle soorten muziek, het is maar net door welke fase je heen gaat als tiener denk ik :) En mijn favoriete plek om uit eten te gaan is The Vegan Junk Food Bar. Ik ben zelf geen vegan maar wat is het leuk eten daar! En hoe zit dat bij jou, qua muziekstijl en eetgelegenheden?

Reputatie 2
Badge +4

Hi Reina, welkom!

 

Wat voor soort muziek luister je het liefst?

En wat is je favoriete plek om uit eten te gaan?

Dank je wel! Ik houd eigenlijk van alle soorten muziek, het is maar net door welke fase je heen gaat als tiener denk ik :) En mijn favoriete plek om uit eten te gaan is The Vegan Junk Food Bar. Ik ben zelf geen vegan maar wat is het leuk eten daar! En hoe zit dat bij jou, qua muziekstijl en eetgelegenheden?

Sorry voor de latere reactie. The Vegan Junk Food Bar zal ik zeker eens onthouden. Met het muziek sluit ik volledig bij je aan en het ligt ook een beetje aan de stemming waarna ik luister. Qua eten ook héél divers maar mij maak je altijd blij met Grieks :)

 

 

Badge

Hi Reina!

Waar ergens kom je vandaan uit Brabant?
Ik kom uit een dorpje vlakbij Breda. Ik zelf ben 20, bijna 21 en ook opzoek naar een gezellige nieuwe vriendin.

 

Groetjes,