Voorstellen :)

  • 7 April 2022
  • 6 reacties
  • 172 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heyy, 

Na een tijdje rondscrollen dacht ik me toch maar voor te stellen,

ik ben Felicia en ik ben 17 jaar oud. Mijn hobby’s zijn muziek luisteren, schilderen, tekenen, koken en bakken. Ik vind het ook leuk om dagjes weg te gaan en buiten huis dingen te ontdekken. Echter zit ik vaak thuis aan school te werken en ik moet er gewoon echt meer uit, want ik merk dat ik hier naar verlang. Ik zoek eigenlijk mensen waarmee ik leuk kan kletsen en misschien in de toekomst wel afspreken. :P

Ik woon in het noorden van het land.

stuur gerust een privéberichtje als je wilt kletsen :)

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey, welkom op de community!

Badge

Hee Felicia!

 

Leuk je voorbij te zien komen op de community! Hopelijk vind je hier iemand waar je naar opzoek bent :)

 

Wat zijn je favoriete recepten/gerechten/alles dat je maar te binnen schiet bij deze vraag?

 

~Janet

Reputatie 2
Badge +3

Hey Janet, 

Wat ik erg vaak maak is een Nacho ovenschotel en met het bakken maak ik vaak een monchou taart. Ik vind het ook leuk om totaal iets anders te proberen :)

Badge

Oooohh maar dat klinkt suuuuper lekker!

 

Reputatie 1
Badge

Hey felicia!  Wat vind je allemaal leuk om te tekenen? Trek je veel inspiratie uit bepaalde dingen of maak je zelf dingen uit je eigen creativiteit? Misschien dingen natekenen? Ben benieuwd :)

Reputatie 2
Badge +3

Eigenlijk wel veel dingen. Veel uit mezelf, maar ook natekenen.