Voorstellen 😀

  • 3 April 2022
  • 6 reacties
  • 269 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi all!

Ik ben misschien wat oud voor deze site, maar ik dacht ik geef het een kans voor de time being (nu ik nog onder de 'jongere' val 🤭)

Ik heb op jonge leeftijd lang rond gelopen met een sociale fobie waardoor ik nooit echt vriendschappen heb gehad. Afgelopen 2 jaar was dat ook wel een uitdaging, dus daar is ook niks van terecht gekomen.

 

Ik ben Sjoerd, 30 jaar oud en woonachtig in regio Alphen aan den Rijn waar ik samen woon met mijn vriendin en onze 2 cavia's. 

Ik werk als supply planner en in mijn vrije tijd houd ik me bezig met fotograferen, wandelen in de natuur en gamen. Van retro games (SNES/N64) tot hedendaagse games (Xbox/Nintendo Switch). Daarnaast speel ik ook nog basgitaar, ben ik een groot fan van muziek en zo nu en dan pak ik een concert.

Ik speel ook graag bordspellen, maar doordat ik geen vrienden heb is dit toch vaak wat lastiger om te doen.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Welkom Sjoerd!

Leuk dat je er bent! Je bent helemaal niet te oud voor deze site, eenzaamheid raakt mensen van alle leeftijden en er zijn vast mensen hier die bij jou passen. Het is inderdaad ook moeilijk om vriendschappen te vinden en ze dan ook nog goed te onderhouden, ik ken heel goed hoe dat voelt.

Hoe is het wonen in de randstad? Ik zelf woon in het oosten in de Achterhoek en hier lijkt het een wereld van verschil vergeleken met het wonen in de randstad. Werk je in de logistieke sector dan als supply planner? Ik ga na mijn HBO opleiding zelf ook in de logistieke sector werken, vind de sfeer bij logistieke bedrijven altijd wel gezellig en nuchter 😆.

Wat een leuke hobby's heb je. Wat fotografeer je normaal, doe je aan het maken van landschap foto's of meer gedetailleerd zo als objecten of dieren? Mij lijkt het zelf ook leuk om te gaan fotograferen/Astrofotografie, maar het is op het moment een beetje te duur voor mij hahaha. Ik zelf hou mijn hobby nog alleen bij het gamen. 

Dus Sjoerd als ik de spellen Risk, Catan, Levensweg en Mens erger je niet tegen jou zou vertellen, dan weet je meteen over welke ik het heb? 😉

Reputatie 4
Badge +6

Hey Sjoerd,

 

Welkom op het forum!

 

Leuk dat je gitaar speelt! Van wat voor soort muziek hou je vooral?

Fotografie vind ik ook erg leuk:)

 

Bordspellen speel ik super graag. Volgens mij is er nog geen spellengroep maar wie weet:) Wat zijn je favoriete bordspellen?

 

Groetjes Bloem

Reputatie 1
Badge

@H. Poirot dank je!

Ik woon al heel mijn leven in de randstad, dus ben eigenlijk niks anders gewend. Hoewel ik wel liever ergens bij de Veluwe in de buurt zou willen wonen i.v.m. meer groen en rust. Wat vind jij dan zo'n groot verschil?

Ja ik werk in de logistieke sector. Ik ben hier als uitzendkracht (logistiek medewerker) begonnen nadat ik al verschillende opleidingen had gevolgd maar niet afgemaakt hebt. Dus ben hier eigenlijk blijven hangen en doorgegroeid als supply planner.

Ik doe met name aan macrofotografie (insecten, bloemen, paddestoelen) maar ook aan dier en landschaps fotografie 😄 Astrofotografie is ook heel mooi! Daar wil ik me ook ooit is in gaan verdiepen. Het kan inderdaad een dure hobby zijn maar gewoon klein beginnen :)

Die spellen zeggen me zeker iets! Hoewel ik Catan nog nooit hebt gespeeld en ik Mens erger je niet misschien wel het ergste bordspel vind 😆 Mijn favorieten zijn toch wel Risk, Carcasonne en Monopoly. Wat zijn jullie favorieten @H. Poirot en @Bloem641 ?

 

Dank je @Bloem641!

Ik heb een vrij brede muzieksmaak, van klassiek tot metal en van jazz tot elektronische muziek. Maar op de basgitaar speel ik met name (pop)rock/metal muziek.

Misschien moet er dan maar een spellengroep komen!

Fotografeer jezelf ook?

Reputatie 3
Badge +3

@Frozen Wat ik het grootste verschil vindt met de Randstad vergeleken met de Achterhoek is dat je in de Randstad altijd omgeven lijkt te zijn met drukte. Wat ik hier mee bedoel is dat er weinig plekken zijn waar je niet bent omgeven met drukke wegen en geluid overlast. Verder lijkt mij de Randstad ook zo vol. Wanneer je dan kijkt naar de Randstad dan is het veel plaats aan plaats met dan een paar weilanden er tussen en dat lijkt z'n opgesloten, dat je eigenlijk niet zo even het dorp kan uitfietsen en dat je dan al in het bos zit. Begrijp je wat ik bedoel.

Astrofotografie is inderdaad erg mooi. Het idee dat je foto's maakt van ver gelegen sterren en Melkwegen maakt is zo gaaf haha.

Mijn favoriete bordspellen zijn dan toch Risk en mens erger je niet 😜

Reputatie 4
Badge +4

Hii,

 

Ik word heel enthousiast van N64 hahah! Ik heb er zelf ook eentje staan.

Wat je je favoriete game (N64 dan!;) )

 

Ook speel ik een beetje bass. Nu heb ik zelf aardig wat instrumenten waarvan ik van bijna geen enkele goed weet hoe ik het moet bespelen. Ik heb een poosje terug Shine on you crazy diamond geleerd van Pink Floyd op mijn bass. Alleen de solo kan nog wel wat beter..!🙈

Van Pink Floyd ben ik trouwens onwijs fan! Bands als The Beatles, Muse, The Black Keys, Arcade Fire, etc. luister ik heel graag naar. Maar ook reggae staat bij mij regelmatig op. 

 

Naar welke bands of artiesten luister jij zelf veel?

En als je mocht kiezen.. welke band of artiest (levend of al overleden) zou/had je ooit live willen zien?

 

Joe joe!  

Reputatie 1
Badge

@Frozen Wat ik het grootste verschil vindt met de Randstad vergeleken met de Achterhoek is dat je in de Randstad altijd omgeven lijkt te zijn met drukte. Wat ik hier mee bedoel is dat er weinig plekken zijn waar je niet bent omgeven met drukke wegen en geluid overlast. Verder lijkt mij de Randstad ook zo vol. Wanneer je dan kijkt naar de Randstad dan is het veel plaats aan plaats met dan een paar weilanden er tussen en dat lijkt z'n opgesloten, dat je eigenlijk niet zo even het dorp kan uitfietsen en dat je dan al in het bos zit. Begrijp je wat ik bedoel.

Astrofotografie is inderdaad erg mooi. Het idee dat je foto's maakt van ver gelegen sterren en Melkwegen maakt is zo gaaf haha.

Mijn favoriete bordspellen zijn dan toch Risk en mens erger je niet 😜

Het ligt er een beetje aan waar je in de randstad woont, maar het is zeker waar dat je altijd omgeven bent met drukte. Ik woon zelf gelukkig niet écht in de randstad maar in een dorpje er buiten en hier is wel genoeg groen te vinden en rust.
Hoe kan mens erger je niet nou je favorieten bord spel zijn! 😜

 

Hii,

 

Ik word heel enthousiast van N64 hahah! Ik heb er zelf ook eentje staan.

Wat je je favoriete game (N64 dan!;) )

 

Ook speel ik een beetje bass. Nu heb ik zelf aardig wat instrumenten waarvan ik van bijna geen enkele goed weet hoe ik het moet bespelen. Ik heb een poosje terug Shine on you crazy diamond geleerd van Pink Floyd op mijn bass. Alleen de solo kan nog wel wat beter..!🙈

Van Pink Floyd ben ik trouwens onwijs fan! Bands als The Beatles, Muse, The Black Keys, Arcade Fire, etc. luister ik heel graag naar. Maar ook reggae staat bij mij regelmatig op. 

 

Naar welke bands of artiesten luister jij zelf veel?

En als je mocht kiezen.. welke band of artiest (levend of al overleden) zou/had je ooit live willen zien?

 

Joe joe!  

Hi!
Ik denk dat mijn favorieten N64 toch wel Zelda Ocarina of Time is of Mario Party 1 😁Wat is jou favoriete game?

Cool dat je ook bass speelt! Wat voor instrumenten heb je nog meer dan?
Shine on You Crazy Diamond is zo'n lang nummer… 😜Ik heb volgens mij nog nooit een nummer van Pink Floyd op de bass gespeeld. 

Ik heb niet echt specifieke bands/artiesten waar ik naar luister. Meestal zet ik een playlist aan op Spotify waar van alles in voorkomt en dat varieert van pop, naar rock tot metal en zelfs jazz en klassiek. 

Dat is een lastige vraag! Als ik het mocht opsplitsen tussen levend en al overleden dan zou ik bij overleden kiezen voor Queen óf Michael Jackson. Bij levend wil ik Muse nog wel eens live zien 😁Wat zou jij keuze zijn?