Voorstellen

  • 26 March 2022
  • 4 reacties
  • 113 × bekeken

Badge

Hallo iedereen, 

 

Ik ben Mike en ik ben 26 jaar en woon in de gemeente Ede. Ik woon hier in een appartement samen met mijn 2 katten, hamster en vissen. Heel erg leuk maar veel menselijk contact heb ik niet. Sinds de start van de coronacrisis is alles heel erg naar achter gegaan voor mij. Ik ben gediagnosticeerd met autisme (wat mij wel opluchting gaf, aangezien ik nu weet wat er met mij is), het is uitgegaan met mijn ex vriendin en heb ik mijn baan verloren. Nu ben ik weer langzaam alles aan het oppakken maar is het menselijk contact eigenlijk nihil. Vanwege mijn autisme (en een kleine beetje sociale angst) is het altijd moeilijk geweest om nieuwe mensen te ontmoeten en te bevriende. En de 2 vrienden die ik heb zijn eigenlijk altijd bezig met hun werk. En aangezien ik nu niet werk, zit ik veel thuis alleen. 

 

Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen en hoop ik wat leuke mensen te ontmoeten om mee te praten en misschien ooit wat mee te gaan doen. 

Ik hou van hiken, mountain biken, tuinieren, gamen, muziek luisteren en series kijken. En ook genoeg andere dingen haha. 

 

Sorry voor de lap tekst! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Ik hoop dat je hier wat leuke mensen leert kennen!  
Wat voor muziek, series en games speel/luister/kijk je zoal? 

Badge

Hi dankje! En ja dat hoop ik ook! 

 

Heb niet echt een bepaalde muziek smaak. Als iets een goede beat heeft dat luister ik er naar en maakt mij dan ook niet echt uit wat soort het is. Luister nu wel veel naar Imagine Dragons. Ken je vast wel! 

Qua series ben ik nu niet veel aan het volgen. Laatst wel The Expanse afgekeken. Goede show als je van science fiction houdt. 

En ik speel redelijk wat games en ben nu veel Cyberpunk 2077 aan het doen. Ken je het?

 

Bedankt voor je reactie trouwens! En jij? Hou jij een beetje van dezelfde dingen of heb je totaal andere hobby's?

 

 

Reputatie 6
Badge +8

@Misibo Je mag in ieder geval altijd een berichtje sturen als je wilt! 
 

Imagine Dragons ken ik maar al te goed!  Ik las vanmorgen dat ze een tour doen met Macklemore, maar helaas alleen in Amerika. Waarom? 🥺Ben inderdaad ook wel zo’n iemand die heel divers is wat betreft de muzieksmaak. 

Dankje voor de tip! Heb je er nog meer? 

Nee, die ken ik niet, maar ga ‘m zo wel even opzoeken. Ik game zelf niet heel veel en als dat wel het geval is dan met name Mario. 
 

Natuurlijk! Graag gedaan! Op zich heb ik redelijk wat overeenkomsten in de hobby’s. Goede series en muziek zal ik niet zo snel uit de weg gaan. Ik heb alleen niet van die groene vingers, hoef er alleen al naar te kijken en het gaat al mis 😂 Maar vind het wel leuk om te fotograferen  

 

Badge

@Naoomi  Dat is lief! Dank je! 

 

Ja jammer he? Meestal alleen de VS dus ik ben niet verbaasd. Maar wie weet ooit?  Veel beter ook! Er is zoveel goede muziek haha. 

Wel als je van Koreaanse series houdt, heb je nu een leuke met zombies op Netflix genoemd: “All of us are Dead” en die was ook echt goed!

 Haha op de Nintendo Switch neem ik aan? 

 

Ja had ik dus ook vroeger. Maar na genoeg YouTube kijken en het elke keer weer proberen lukt alles! :)

En wat vindt je leuk om te fotograferen? Van alles of bepaalde dingen?