Voorstellen

  • 23 March 2022
  • 17 reacties
  • 299 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal,

 

Ik ben Mitta, 24 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam. Ik heb best een gezonde vriendengroep maar ontmoet graag nieuwe mensen en zou wel wat vaker dingetjes willen ondernemen. Ook help ik graag mensen dus vraag gerust van alles!

Ik heb een aantal moeilijke periodes doorgemaakt (in de knoop met mezelf en mijn ADD) maar ook veel gereisd voor langere tijd. Reizen, koken en gezelligheid zijn mijn hobbies. Ook ben ik geïnteresseerd in auto's, biersoorten en speel ik heel af en toe games. Momenteel ben ik aan het afstuderen van mijn hbo studie.

Dat was het wel zo'n beetje,

 

Groetjes Mitta

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Wat voor studie doe je? En wat voor landen/plekken heb je zoal gezien en vond je de mooiste ervaring? 

Reputatie 2
Badge

Hoi @Naoomi

Ik doe een bedrijfskundige studie in het Engels.

Voor die studie ben ik een aantal weken in China geweest, heb ik stage gelopen op Curaçao en eerder in een tussenjaar na de middelbare heb ik Nieuw Zeeland en Australië doorgereisd. Heel moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen, maar ik denk NZ. Maar thuiskomen in Rotterdam vind ik ook wel fijn op zn tijd ;) 

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @Naoomi

Ik doe een bedrijfskundige studie in het Engels.

Voor die studie ben ik een aantal weken in China geweest, heb ik stage gelopen op Curaçao en eerder in een tussenjaar na de middelbare heb ik Nieuw Zeeland en Australië doorgereisd. Heel moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen, maar ik denk NZ. Maar thuiskomen in Rotterdam vind ik ook wel fijn op zn tijd ;) 


Klinkt als een pittige studie! Wat is dan het gene wat je zou willen doen of zou willen werken als je straks klaar bent? 
 

Wauw, wauw, wauw, dat is niet niets. Dat zijn de plekken die bij de meeste (en bij mijzelf) op de bucketlist staan om ooit heen te gaan en jij hebt het gewoon allemaal al gezien! Jaloersmakend hoor! 😊😇

Eens! Ik kom zelf uit de buurt en het is toch altijd wel fijn om terug thuis te komen. 

Reputatie 2
Badge

Hoi @Naoomi

Ik doe een bedrijfskundige studie in het Engels.

Voor die studie ben ik een aantal weken in China geweest, heb ik stage gelopen op Curaçao en eerder in een tussenjaar na de middelbare heb ik Nieuw Zeeland en Australië doorgereisd. Heel moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen, maar ik denk NZ. Maar thuiskomen in Rotterdam vind ik ook wel fijn op zn tijd ;) 


Klinkt als een pittige studie! Wat is dan het gene wat je zou willen doen of zou willen werken als je straks klaar bent? 
 

Wauw, wauw, wauw, dat is niet niets. Dat zijn de plekken die bij de meeste (en bij mijzelf) op de bucketlist staan om ooit heen te gaan en jij hebt het gewoon allemaal al gezien! Jaloersmakend hoor! 😊😇

Eens! Ik kom zelf uit de buurt en het is toch altijd wel fijn om terug thuis te komen. 

Uiteindelijk lijkt het me leuk om zelf iets te beginnen in eten of drinken :) maar ik zet me ook graag in voor anderen dus bij iets van Oxfam of anders de overheid lijkt me wel leuk, kan nog alle kanten op met zo'n brede studie 

En ja ik heb echt geluk gehad dat het allemaal mogelijk was, blij dat ik het allemaal gedaan heb. Als je ooit die kant op gaat en tips nodig hebt laat maar weten ;)

 

 

Reputatie 6
Badge +8

Uiteindelijk lijkt het me leuk om zelf iets te beginnen in eten of drinken :) maar ik zet me ook graag in voor anderen dus bij iets van Oxfam of anders de overheid lijkt me wel leuk, kan nog alle kanten op met zo'n brede studie 

En ja ik heb echt geluk gehad dat het allemaal mogelijk was, blij dat ik het allemaal gedaan heb. Als je ooit die kant op gaat en tips nodig hebt laat maar weten ;)

 

 

Dat klinkt niet verkeerd! Dat je alle kanten op kan met een studie is altijd een voordeel, want vaak kan je iets doen waar je helemaal geen idee van had. Ik heb dat zelf ook met mijn opleiding. 

Goed om te weten, ik zal dat zeker onthouden! Dankjewel! 😊heb je ook nog tips in omgeving Rotterdam, misschien kunnen we wat van elkaar opsteken? 
 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Naoomi

Ik doe een bedrijfskundige studie in het Engels.

Voor die studie ben ik een aantal weken in China geweest, heb ik stage gelopen op Curaçao en eerder in een tussenjaar na de middelbare heb ik Nieuw Zeeland en Australië doorgereisd. Heel moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen, maar ik denk NZ. Maar thuiskomen in Rotterdam vind ik ook wel fijn op zn tijd ;) 

Dat klinkt echt avontuurlijk! Heb je leuke verhalen overgehouden aan australie en NZ?

ik kom trouwens ook uit rotterdam, dus als jij en mensen hier uit de buurt iets leuks willen doen hoor ik het graag!

Reputatie 2
Badge

Uiteindelijk lijkt het me leuk om zelf iets te beginnen in eten of drinken :) maar ik zet me ook graag in voor anderen dus bij iets van Oxfam of anders de overheid lijkt me wel leuk, kan nog alle kanten op met zo'n brede studie 

En ja ik heb echt geluk gehad dat het allemaal mogelijk was, blij dat ik het allemaal gedaan heb. Als je ooit die kant op gaat en tips nodig hebt laat maar weten ;)

 

 

Dat klinkt niet verkeerd! Dat je alle kanten op kan met een studie is altijd een voordeel, want vaak kan je iets doen waar je helemaal geen idee van had. Ik heb dat zelf ook met mijn opleiding. 

Goed om te weten, ik zal dat zeker onthouden! Dankjewel! 😊heb je ook nog tips in omgeving Rotterdam, misschien kunnen we wat van elkaar opsteken? 
 

Ik heb een minor over ontwikkelingswerk gevolgd en dat beviel zo goed dat ik daar dus wel in verder wil binnen mijn expertises :) Wat voor opleiding volg jij?

Wat voor dingen vind je leuk? Ik houd vooral van allerlei plekjes om te eten of drinken, maar ook wandelen, chillen/picknicken vind ik leuk maar dat is meestal op dezelfde plekken. Ook ben ik een beetje een nerd voor geschiedenis van plekken of oude gebouwen straatjes 🤓. Een tip die ik tegenkwam maar nog niet zelf gedaan heb: https://www.pzc.nl/rotterdam/onder-rook-van-de-kuip-ligt-een-prijswinnende-wandelroute-maar-je-moet-zoeken-om-er-te-komen~a399f2b25/

Hoi @Naoomi

Ik doe een bedrijfskundige studie in het Engels.

Voor die studie ben ik een aantal weken in China geweest, heb ik stage gelopen op Curaçao en eerder in een tussenjaar na de middelbare heb ik Nieuw Zeeland en Australië doorgereisd. Heel moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen, maar ik denk NZ. Maar thuiskomen in Rotterdam vind ik ook wel fijn op zn tijd ;) 

Dat klinkt echt avontuurlijk! Heb je leuke verhalen overgehouden aan australie en NZ?

ik kom trouwens ook uit rotterdam, dus als jij en mensen hier uit de buurt iets leuks willen doen hoor ik het graag!

Jaa zeker veel gezien/meegemaakt. Ben er veel wel van vergeten helaas maar af en toe komt er weer wat naar boven borrelen bij verschillende onderwerpen of fotos

Heb het nu best druk maar ik zou er wel voor open staan om een keertje te doen 😊

Reputatie 6
Badge +8

@Mitta 

Ik ben inmiddels al een paar jaar klaar met mijn opleiding en werk als woonbegeleider. Heb er wel lange tijd over nagedacht om terug te gaan naar school, maar het is er nog nooit echt van gekomen. Denk ook niet dat ik het nog zou kunnen. 
 

Ik ben voor van alles in! Heb ook echt al veel gezien en gedaan in Rotterdam. Maar een picknick heb ik dan nog net niet gedaan, dat klinkt best tof! 
mocht je binnenkort een keer tijd hebben, sta ik er best voor open om mee te gaan!
 

Reputatie 2
Badge

@Naoomi Ohh bewonderingswaardig werk zeg

Kan je twijfel wel begrijpen, zelf had ik al moeite met terug naar school na een half jaar stage. Alhoewel ik het later wel echt weer leuk vond toen ik iets later aan een minor startte dus kan alle kanten op

Heb je favoriete dingen van wat je hebt gezien/gedaan?

Haha picknick is een groot woord, maar in de zomer ben ik wel eens met vrienden bij bijvoorbeeld de kralingse plas of vroesenpark geweest. Snacks, muziek, drankjes, etc. op kleedjes in het gras en genieten van het weer 😎🌞.

Komende 1-2 weken heb ik het druk met van alles, maar daarna zal het vast een keer lukken! spannend maar lijkt me wel leuk 🙂 

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:)

 

ik ben ook een bier liefhebber :) welke biertjes vind jij lekker ? 
 

welke games speel je?

Reputatie 6
Badge +8

@Naoomi Ohh bewonderingswaardig werk zeg

Kan je twijfel wel begrijpen, zelf had ik al moeite met terug naar school na een half jaar stage. Alhoewel ik het later wel echt weer leuk vond toen ik iets later aan een minor startte dus kan alle kanten op

Heb je favoriete dingen van wat je hebt gezien/gedaan?

Haha picknick is een groot woord, maar in de zomer ben ik wel eens met vrienden bij bijvoorbeeld de kralingse plas of vroesenpark geweest. Snacks, muziek, drankjes, etc. op kleedjes in het gras en genieten van het weer 😎🌞.

Komende 1-2 weken heb ik het druk met van alles, maar daarna zal het vast een keer lukken! spannend maar lijkt me wel leuk 🙂 

Ik denk oprecht dat ik het ook leuk zou vinden en zeker omdat je weer dingen leert en je stappen kunt gaan maken. Maar heb er vooral moeite mee aan de ene kant omdat je al zo in het werkritme zit en daaraan gewend bent. Nog maar even te zwijgen over een salaris wat dan wegvalt met nu fulltime werken. 
 

Hmm, ben je ook een beetje bekend in de omgeving van Rotterdam of alleen Rotterdam zelf? Ken je Brielle? Daar heb de alpaca wandeling & picknick, die een groot succes blijft. 
Zelf vind ik Blijdorp altijd wel een succes. Of gewoon van die onbekende terrasjes zoeken. Heb vaak mijn camera bij en doe dan zo’n stadswandeling. 
 

Klinkt goed! En is goed, laat maar eens weten wanneer je weer zou kunnen. Je mag ook altijd een pb sturen als dat makkelijker is. 

Reputatie 2
Badge

Ah ja snap het helemaal, en al zeker over het salaris. Heeft je werkgever niet toevallig ruimte om bij te leren oid? Soms staan ze daar wel open voor maar geen idee hoe het in die sector zit 

 

De omgeving ken ik ook wel een beetje! Heb met mooi weer tijdens de pandemie regelmatig een aantal rondjes gereden met de cabrio voor sightseeing, toen ook wel eens langs Brielle geweest. Maar wist niet dat daar alpaca's rondliepen, klinkt erg leuk 😂

Bedoel je de wijk blijdorp of de dierentuin? Allebei vind ik leuk, de roots van mn familie liggen in die wijk. Door de stad lopen vind ik ook heerlijk, ik loop nog wel eens een aantal haltes om als ik ergens moet zijn om te lopen en rond te kijken. Cool dat je foto's maakt, heb je echt zo'n profi camera? Zou er ook wel wat meer van fotografie af willen weten. Ik heb zelf een aantal analoge point and shoot camera's, altijd leuke verassing bij het ontwikkelen.

Als ik uitgevonden heb hoe pb werkt zal ik sturen haha

Reputatie 2
Badge

Hey van harte welkom:)

 

ik ben ook een bier liefhebber :) welke biertjes vind jij lekker ? 
 

welke games speel je?

Hi Nick

Pfoe, lastig om te kiezen. Van de reguliere merken blijven leffe blond en tripel karmeliet mijn favorieten

Uberhaupt tripels en blond bier vind ik lekker, maar een zure geuze ook op zijn tijd. Eigenlijk kan ik zo'n beetje alles waarderen, maar in het algemeen vind ik de donkerdere bieren nooit zo'n succes.

Ik ben niet heel fanatiek maar ik vind het wel leuk the sims, rocket league, minecraft, GTA, skyrim, Animal Crossing, Far Cry, Just Cause, Tropico, cities skyline, etc. te spelen, alleen is het allemaal erg sporadisch haha

Badge

Hey Mitta, ik reageer ook nog even! Ik ben 22 jaar en kom zelf ook uit Rotterdam :) Mijn to go wandelroute is onder het station door en dan richting het Vroesenpark. Zeker de afgelopen weken waren daar heel erg geschikt voor, het was echt prachtig weer. Dus als Naoomi en jij plannen hebben lijkt het mij ook leuk om aan te sluiten.

 

Van auto's weet ik niet zoveel af - misschien kun jij me er nog wat over vertellen - maar biertjes kan ik over meepraten. Tripel karmeliet heb ik niet eerder gedronken, dus moet ik toch maar eens proberen. Zelf vind ik een Brugse Zot of La chouffe lekker. 

 

 

Reputatie 2
Badge

Hi Merel, leuk dat je reageert 😊

Heerlijk zo'n stukje lopen in het weer van de afgelopen weken, helaas even geduld tot de zon terug is geloof ik 

Haha ik weet zelf ook niet zo veel van auto's, zeker technisch niks dus in dat opzicht kan ik niet zo veel vertellen.

La chouffe of brugse zot vind ik ook erg lekker, precies het type waar ik van houd.

Wat mij betreft leuk als je aansluit!

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Mitta,

 

Wauw man, echt een toffe studie. Je hebt al veel van de wereld gezien, wat was je meest avontuurlijke reis als er 1 moet kiezen? 

 

Reizen is ook iets wat graag doe. Ik woon zelf in Zandvoort 

 

Veel raakvlakken hebben we. Heb je nog een leuke originele 1 april grap? 

Reputatie 6
Badge +8

Ah ja snap het helemaal, en al zeker over het salaris. Heeft je werkgever niet toevallig ruimte om bij te leren oid? Soms staan ze daar wel open voor maar geen idee hoe het in die sector zit 

 

De omgeving ken ik ook wel een beetje! Heb met mooi weer tijdens de pandemie regelmatig een aantal rondjes gereden met de cabrio voor sightseeing, toen ook wel eens langs Brielle geweest. Maar wist niet dat daar alpaca's rondliepen, klinkt erg leuk 😂

Bedoel je de wijk blijdorp of de dierentuin? Allebei vind ik leuk, de roots van mn familie liggen in die wijk. Door de stad lopen vind ik ook heerlijk, ik loop nog wel eens een aantal haltes om als ik ergens moet zijn om te lopen en rond te kijken. Cool dat je foto's maakt, heb je echt zo'n profi camera? Zou er ook wel wat meer van fotografie af willen weten. Ik heb zelf een aantal analoge point and shoot camera's, altijd leuke verassing bij het ontwikkelen.

Als ik uitgevonden heb hoe pb werkt zal ik sturen haha

Ja, er zijn zeker wel van dat soort mogelijkheden. Wie weet… misschien is dat ooit een optie. Maar voorlopig vind ik het prima waar ik zit & vind nog te veel dingen leuk om ergens een definitieve beslissing in te maken. 
 

Er zit een boerderij waar je heen kunt! Zeker de moeite waard als je een keertje bedenkt dat je weer die kant op zou willen. Het is alleen wel vooraf reserveren. In Brielle zitten ook echt wel goede eetlocaties en waren altijd in de zomermaanden wel leuke dingen te beleven. Weet eigenlijk alleen niet of dat nog het geval is. Waar is je sightseeing zoal langs geweest? Leuk idee! 
 

De dierentuin! Ik heb verschillende camera’s, want met concerten mag je natuurlijk weer geen prof camera meenemen. Maar leuk dat daar ook jouw interesse ligt. Wat zou je willen weten? En heb je een voorbeeld van foto’s? 
 

Mocht je er nog niet uit zijn en/of willen weten voor in de toekomst en contact met anderen; als je een username aanklikt kom je op het profiel uit. Bovenin staat dat ‘stuur bericht’