Voorstellen

  • 23 March 2022
  • 10 reacties
  • 255 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi iedereen,

 

Ik dacht ik zal mezelf maar even voorstellen. Vindt het eerlijk gezegd ben een beetje spannend maar ja we doen het gewoon

ik ben Britt en ik ben bijna 19 jaar over een maand. Ik ben blij dat me heb aangesloten. Ik ben altijd al vrij moeilijk geweest met vrienden maken en vooral het houden. Ik wilde hier graag nieuwe contacten opdoen.

mijn hobby’s:

ik hou erg van koken en bakken 

lekker in het zonnetje zitten kan ik echt van genieten 

verder ben ik heel erg van series kijken op Netflix vooral (tips altijd welkom!😊) 

verder lekker fietsen en wandelen kan ik ook echt van genieten 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Badge

Heyy  wat vind je leuk om te koken. Ik ben zelf kok dus als je tips wilt mag je altijd vragen. 

 

Zelf wandel ik veel probeer 4x uurtje te gaan. Zeker met het lekker weer is het genieten 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy  wat vind je leuk om te koken. Ik ben zelf kok dus als je tips wilt mag je altijd vragen. 

 

Zelf wandel ik veel probeer 4x uurtje te gaan. Zeker met het lekker weer is het genieten 

Dankjewel zal het onthouden en zou ik wel willen zoveel wandelen maar vind het wel leuk maar komt er dan uiteindelijk niet van

Badge

Heyy  wat vind je leuk om te koken. Ik ben zelf kok dus als je tips wilt mag je altijd vragen. 

 

Zelf wandel ik veel probeer 4x uurtje te gaan. Zeker met het lekker weer is het genieten 

Dankjewel zal het onthouden en zou ik wel willen zoveel wandelen maar vind het wel leuk maar komt er dan uiteindelijk niet van

Ahaa dat is zonde 

Reputatie 2
Badge

Hoii

Je hebt geluk met het weer als je zo van de zon houdt haha

Zelf houd ik ook van koken en wandelen. Ik probeer elke dag na de lunch 20-30 minuten te gaan lopen en soms wel een uur.