Megan 22 omgeving Reuver

  • 20 March 2022
  • 6 reacties
  • 144 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen! 

Ik ben Megan, 22 jaar en ik kom uit Reuver. Sinds jaren voel ik me al eenzaam. Ik ben gestopt met school vanaf 16 jaar en bleef thuis sindsdien. Ik werd tussentijd ook gediagnoseerd van autisme. Nu leg ik langzaam stapjes om mijn leven terug te oppakken!

Ook wil ik aangeven dat ik doof ben met een cochlear implantaat. De communicatie valt wel mee met een goed oogcontact en liplezen. Maar hierdoor was het wel lastig om contacten te houden waarvan ik meer eenzaam voel.

 

Ik ben dol op gamen, honden oftewel alle dieren maar meestal honden en anime. Ik vind het ook wel leuk om naar bioscoop te gaan, shoppen, terrassje pakken, nieuwe plekken ontdekken etc. 

Verder weet ik niet zo goed wat anders ik kan vertellen. Ik hoop na dit om meer sociale contacten kunnen hebben! Als je vragen hebt, stel hun maar gerust :D 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Megan

welkom en leuk dat bij de community bent

welke soort games speel je het liefst en/of zijn je favoriet?

 

Reputatie 1
Badge

@Mark Dankjewel! :) 

Op dit momenteel speel ik Cozy Grove, Hollow Knight, Overwatch, VRChat, Left 4 Dead 2 enz. Ik zou ook met Apex willen beginnen maar ik ken bijna niemand wie Apex speelt helaas 

Mijn favorieten zijn The Walking Dead Game, Life Is Strange, The Last Of Us en Little Nightmares (1&2) ! 

Reputatie 3
Badge +4

ik heb the last of us 1 veel gespeeld en is een van mijn favoriete spellen naast mass effect andromeda en pokemon

er zijn zeker andere mensen op de community die een jump buddy zoeken met apex

Reputatie 1
Badge

ik heb the last of us 1 veel gespeeld en is een van mijn favoriete spellen naast mass effect andromeda en pokemon

er zijn zeker andere mensen op de community die een jump buddy zoeken met apex

Het is echt een fantastisch spel! Pokemon is ook wel top. En echt waar? Dankje, dan hoop ik hun te vinden  

Welkom Megan!

Leuk dat je je voorstelt :blush:  Fijn dat je de community hebt gevonden! Wat jammer om te lezen dat je je al een langere tijd eenzaam voelt. Ik hoop echt dat je hier leuke contacten zult opdoen en je dat gevoel minder zal gaan ervaren!


Je kunt hier op de community ook een kijkje nemen bij de groepen, deze zijn ingedeeld op regio maar ook op hobby's groepen. Er is nog geen gamegroep maar er is wel een topic waarin iedereen zijn/haar gamenaam + games benoemd misschien dat je daar leuke contacten al kunt vinden. game

Welke Anime's heb je allemaal al gekeken?

Als je een keertje wilt gamen dan hoor ik het graag hoor. Ik speel ook Overwatch/Apex ;) Op de PC. 

 

En misschien is het voor jou ook wel interessant om eens te kijken naar wat Join Us zelf nog meer allemaal aanbied. Meer informatie daarover kun je hier vinden.

 

Veel plezier op de community en wie weet tot gamese!

Reputatie 1
Badge

Welkom Megan!

Leuk dat je je voorstelt :blush:  Fijn dat je de community hebt gevonden! Wat jammer om te lezen dat je je al een langere tijd eenzaam voelt. Ik hoop echt dat je hier leuke contacten zult opdoen en je dat gevoel minder zal gaan ervaren!


Je kunt hier op de community ook een kijkje nemen bij de groepen, deze zijn ingedeeld op regio maar ook op hobby's groepen. Er is nog geen gamegroep maar er is wel een topic waarin iedereen zijn/haar gamenaam + games benoemd misschien dat je daar leuke contacten al kunt vinden. game

Welke Anime's heb je allemaal al gekeken?

Als je een keertje wilt gamen dan hoor ik het graag hoor. Ik speel ook Overwatch/Apex ;) Op de PC. 

 

En misschien is het voor jou ook wel interessant om eens te kijken naar wat Join Us zelf nog meer allemaal aanbied. Meer informatie daarover kun je hier vinden.

 

Veel plezier op de community en wie weet tot gamese!

Hallo, dankjewel! :)

Ik zal zeker kijken of er iets voor mij is! 😊 

Ik heb A Silent Voice, Attack On Titan, Noragami, Horimiya, Himouta Umaru Chan, Plastic Memories, Lie In April en nog zo veel meer gezien ! 

 

Dat zou geweldig zijn! Ik zou graag willen om meer in Apex leren kennen en samen spelen! Ook met OW 🥰 

 

Dat is de plan! Ik denk dat ik wel sowieso zeker aansluit! Het lijkt me echt leuk :)