Michelle 20 omgeving Zwolle

  • 16 March 2022
  • 11 reacties
  • 375 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Ik ben Michelle, 20 jaar oud en kom uit Zwolle. Via dit forum wil ik proberen om met meer mensen in contact te komen. Ik mis het hebben van vrienden waarmee je samen gezellige dingen kan doen, zoals winkelen, koffie drinken en naar de bioscoop.

Ik zat tijdens mijn middelbare school tijd niet lekker in mijn vel en werd buitengesloten/gepest. Ik heb hierom nog steeds moeite met sociale contacten. 

Echt hobbies heb ik (nog) niet. Ik vind gamen wel leuk (de laatste tijd minder). Via gamen heb ik ook mijn momenteel twee vrienden ontmoet en waar ik nog steeds goed bevriend mee ben. Toch zijn online vrienden wat anders 'echte' vrienden.

Sinds kort begonnen met work-outs en skeeleren. Ik zit er aan te denken om in de toekomst ook naar een sportschool te gaan. 

Ik houd er ook van om dingen te doen samen met mijn hond (Duitse Herder). Zoals wandelen en trainen. Een tijd terug heb ik samen met haar getraind bij een Duitse Herder kringroep, maar wegens gebrek aan vervoer heb ik moeten stoppen. 

Ik ben sinds kort gestopt met mijn opleiding paraveterinair en momenteel werkzoekende. Wat ik anders wil gaan doen weet ik nog niet, maar ik hoop dat snel uit te gaan vinden.

Dit is even kort over mijzelf, groetjes :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Haaai Michelle, Welkom!

 

Heftig om te lezen over je middelbare school periode. Lastig dat je daarom nog steeds moeite hebt met sociale contacten. Ik herken het.

 

Top dat je lekker bezig bent met work outs en skeeleren. Het is wel goed weer daarvoor nu haha! Wat voor work outs doe je precies?

 

Btw… Zwolle is wel leuke stad :-) 

Reputatie 6
Badge +11

Hey Michelle :) 

 

ik kom ook uit Zwolle :) 

 

 

welke games speel je allemaal?

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi,

Ja het is zeker mooi weer de laatste weken, dus perfect om te gaan skeeleren. Ik ben sinds vorige week begonnen met working out. Ik doe standaard oefeningen zoals push ups, squats, lunges, hip thrusts, planks en crunches. En Zwolle is zeker wel een fijne stad om in te wonen. :)

Over games gesproken, ben ik groot fan van de uncharted games. Recent heb ik de nieuwe Horizon game uitgespeeld. Verder speel ik games zoals Spiderman, The Last Of Us, Red Dead Redemption 2, Ghost Of Tsushima en Minecraft. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel minder zin heb om te gamen. Eigenlijk alleen nog als ik mij verveel. 

Reputatie 6
Badge +11

Hoi hoi,

Ja het is zeker mooi weer de laatste weken, dus perfect om te gaan skeeleren. Ik ben sinds vorige week begonnen met working out. Ik doe standaard oefeningen zoals push ups, squats, lunges, hip thrusts, planks en crunches. En Zwolle is zeker wel een fijne stad om in te wonen. :)

Over games gesproken, ben ik groot fan van de uncharted games. Recent heb ik de nieuwe Horizon game uitgespeeld. Verder speel ik games zoals Spiderman, The Last Of Us, Red Dead Redemption 2, Ghost Of Tsushima en Minecraft. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel minder zin heb om te gamen. Eigenlijk alleen nog als ik mij verveel. 

Ik heb een beetje het zelfde 😂 als je zin hebt kunnen we altijd samen eens minecraft doen 

Welkom Michelle!

Leuk dat je je voorstelt :blush:. Wat stom dat je gepest werd/buiten gesloten werd op de middelbare school. Ik snap echt niet waarom mensen dat elkaar aan moeten doen, zo onnodig ook! 

Wat mooi van jou dat je wel de stap durft te zetten om hier via deze community contacten op te doen. Helaas kom ik niet bij jou uit de buurt, maar er zijn genoeg leden die wel uit de buurt komen. Heb je toevallig ook al eens gekeken bij de groepen hier op de community? Er zijn groepen per regio, maar ook op interesse. Dit maakt het misschien wat makkelijker om contacten te leggen. Groepen.

Daarnaast is het misschien voor jou ook wel interessant om te kijken naar het Join Us Traject, hierin leer je om sociaal wat vaardiger te worden (het moet niet he, het mag!). Join Us heeft zowel fysieke groepen als online groepen hierin. Meer info kun je hier vinden. 

Ik vind het knap van jou dat je zo actief bezig bent! Heb je veel spierpijn heb je of valt dat wel mee? :joy: (Ik ben ooit op een blauwe maandag hard aan het sporten geslagen…. dat was geen succes hihi). 

Wat cool dat je met je hond bij een kringgroep hebt getraind! Ik had vroeger precies hetzelfde probleem met onze dobermann. Geen vervoer en de minimum leeftijd van 16 nog niet. Wel een paar x bij een open dag geweest maar in die kringgroep merkte ik toch al gauw dat ik daar niet helemaal op mijn gemak zat met mijn '’huis-tuin en keukenhond'’. 

Waarom ben je gestopt met je opleiding tot paraveterinair als ik mag vragen? En het is moeilijk he om iets te vinden waar je je voldoening uit kunt halen. 


Veel plezier op de community!

Reputatie 1
Badge

Heey heey, je verhaal komt me aarsig bekent voor. Het zou me leuk lijken om in contact te komen met je en wie weet zitten we binnekort een drankje te doen/ te gamen. Waar jij je prettig bij voelt 🙃

Hoi hoi,

 

Ik woon ook in de buurt van Zwolle en ik hou ook erg van sporten en skeeleren. We kunnen wellicht een keer samen een rondje skeeleren :)

 

Groetjes Denise

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Reputatie 2
Badge +4

Hallo Michelle,

Ik kom uit een dorp niet ver van Zwolle en lust graag een kopje koffie:).

Als je het leuk lijkt wil ik best een keertje afspreken:), ben wel wat ongemakkelijk de eerste keer waarschijnlijk 😅.

Groetjes Thijs 

Reputatie 7
Badge +10

Hi 

oeee ik wil al heel lang een keer naar Zwolle! 

Reputatie 2
Badge +4

Kun je op 29 oktober?:)