Voorstellen: Bloem, omgeving Zuid-Holland

  • 15 March 2022
  • 7 reacties
  • 244 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hallo allemaal

 

Ik ben Bloem (Nickname) en ik woon samen met mijn vriend in Zuid-Holland. Ik doe een thuisstudie HBO psychologie en vind dit erg leuk. Verder hou ik van muziek, schrijven, zingen en films en series kijken. Ik hou ook erg van lezen. Ik ben erg geïnteresseerd in filosofie, psychologie en politiek. Ik hou heel erg van dieren en van de natuur. Ik wandel graag door het bos. Ik vind het erg leuk om naar het theater te gaan. Ook ga ik graag naar de bioscoop, musea en de dierentuin. Ik hou ook heel erg van bordspellen.  Verder hou ik ook gewoon van slapen:)

 Ik zou het leuk vinden om mensen te leren kennen die zich ook bezig houden met de natuur of met psychologie. Uiteraard wil ik ook mensen leren kennen die andere interesses hebben:) Ik leer graag nieuwe dingen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Bloem,

wat een leuke interesses heb jij, ben zelf ook een grote muziek fan en bespeel ook de gitaar en de drums.

maar dieren hou ik ook erg van doe zelf ook aan paardrijden

stuur gerust een berichtje als je voor mij nog vragen hebt

Reputatie 6
Badge +9

Hee Bloem, welkom! :)

 

Leuke hobbies heb je! Ik hou ook echt van de natuur en dieren, heb je toevallig ook huisdieren? In het bos wandelen is heerlijk inderdaad. Kijk ook eens bij Groepen, daar hebben we verschillende groepen, op regio maar ook voor bepaalde hobbies. Zo is er een filmclub, leesclub, maar ook een club voor mensen die muziek maken (weet niet of je ook zelf muziek maakt).
Ik wens je sowieso nog heel veel plezier op de community! En ik sta altijd open voor een praatje :)

Reputatie 4
Badge +1

Heey Bloem,

Ik zie dat je van lezen houdt en graag musea bezoekt. Heb je voorkeur voor een bepaald genre van boeken? Ik lees zelf graag psychologische romans. Ben je de afgelopen tijd ook nog naar musea geweest? 

Wat voor soort teksten schrijf je eigenlijk?

Reputatie 4
Badge +6

Hallo

Dankjewel voor de leuke reacties:)

Ik heb op het moment geen huisdieren want ik heb alleen een balkon.

 

qua genre boeken hou ik ook erg van psychologische romans! Verder hou ik ook van thrillers of wat meer luchtigere boeken bijvoorbeeld van Paulien Cornelisse of Tex de wit.

Verder hou ik ook van informatieve boeken over filosofie.

 

De laatste tijd heb ik niet echt musea bezocht. Jullie wel? De laatste waar ik ben geweest was Voorlinden in Wassenaar. Dat vond ik erg mooi.

 

Ik schrijf graag dingen over fantasie wat in me opkomt of over dieren. Ik wil later ook graag schrijfster worden.

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Reputatie 4
Badge +1

@Bloem641 

Wat leuk dat je ook van psychologische romans houdt! Heb je favoriete boeken in dit genre? Zelf vind ik De Buddenbrooks van Thomas Mann en Aleksandra van Lisa Weeda heel goed. 

Het museum Voorlinden heb ik nog nooit gezocht. Er is daar veel moderne kunst toch? Ik probeer regelmatig naar bijzondere tentoonstellingen te gaan, meestal over schilderkunst of mode. Het laatste museum waar ik ben geweest is het Drents museum voor de tentoonstelling over Frida Kahlo. Ik vond het heel indrukwekkend om haar schilderijen in het echt te zien. Heb jij een voorkeur voor een kunststroming?

Schijf je al een heel boek of zijn het meer korte verhalen? 

Reputatie 4
Badge +6

Hey

ik zal reageren in een privebericht