Hazel

  • 6 January 2022
  • 12 reacties
  • 181 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii, 

Ik dacht ik stel me zoals de meeste eventjes voor :).

Ik ben Hazel, (is m'n internet naam haha) momenteel heb ik een tussenjaar. Maar daar komt in augustus alweer verandering in!

Mijn hobbies zijn voornamelijk lezen en schilderen, maar ik ben eigenlijk overal wel in geïnteresseerd. 

Ik hoop hier met een aantal mensen te kunnen praten over het leven in het algemeen :) sinds de corona crisis (en het tussenjaar) zit ik vrijwel in isolement. Gelukkig ben ik heel goed bevriend met mijzelf dus dat is niet per direct het grootste probleem haha.

 

Groetjes,

Hazel.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 2
Badge

Halloo!

je had op mij gereageerd dus ik dacht kijk ook even naar wie jij bent hahaha:) vooral het laatste stukje kan ik me ook wel in vinden, ik kan ook prima met mezelf overweg wat best een goede eigenschap is vind ik zelf:) en praten over het leven vind ik ook altijd leuk hahaha<3 

Reputatie 6
Badge +9

Hey Hazel, welkom hier! Wat voor boeken lees je graag? 

Badge

Hey, beetje random maar is een art journal niet misschien iets om mee te starten? Ik ga weer starten met een bullet journal.

Welkom Hazel!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Wat ga je na augustus gaan doen? Zo te horen heb je al een plan in gedachte :ok_hand:

Wat schilder je graag? En waarmee schilder je? Schilder zelf soms ook met acryl verf (waterverf/olieverf dat lukt me gewoon niet hahaha) en ben op dit moment bezig met 2 lama's voor een collega :see_no_evil:

Veel plezier hier op de community!

Reputatie 1
Badge

Hey Hazel, welkom hier! Wat voor boeken lees je graag? 

Ik lees altijd eigenlijk klassieke literatuur :)

 

Reputatie 1
Badge

Hey, beetje random maar is een art journal niet misschien iets om mee te starten? Ik ga weer starten met een bullet journal.

Loll ja ik probeerde vorig jaar zo'n bullet art journal te starten maar m'n motivatie was eigenlijk vrij snel al weg, misschien dit jaar wel weer leuk om te starten!

Reputatie 1
Badge

Welkom Hazel!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Wat ga je na augustus gaan doen? Zo te horen heb je al een plan in gedachte :ok_hand:

Wat schilder je graag? En waarmee schilder je? Schilder zelf soms ook met acryl verf (waterverf/olieverf dat lukt me gewoon niet hahaha) en ben op dit moment bezig met 2 lama's voor een collega :see_no_evil:

Veel plezier hier op de community!

Hoiii, 

Nou ik ga juridisch dienstverlening doen, lijkt me super leuk om te doen (ook het werk dat is een belangrijk onderdeel lol)

En ik schilder met acryl en waterverf :) alleen waterverf zorgt bij mij ook voor nogal wat irritaties hahaha. Dus vooral acryl!

Reputatie 1
Badge

Hi Hazel! 

Een paar hobby's van mij zijn ook lezen en schilderen. Alleen ben ik niet zo goed met verf haha :) Wat schilder je zoal? 

Reputatie 1
Badge

Hi Hazel! 

Een paar hobby's van mij zijn ook lezen en schilderen. Alleen ben ik niet zo goed met verf haha :) Wat schilder je zoal? 

Hoii,

Ik schilder bijna altijd landschap/ natuur! Vindt ik het meest ontspannend :)

Reputatie 4
Badge +1

Hey Hazel, welkom hier! Wat voor boeken lees je graag? 

Ik lees altijd eigenlijk klassieke literatuur :)

 

Hoi,

Ik zie dat je klassieke literatuur leest. Hou ik ook erg van. Heb je een paar favoriete titels?

Reputatie 1
Badge

Hey Hazel, welkom hier! Wat voor boeken lees je graag? 

Ik lees altijd eigenlijk klassieke literatuur :)

 

Hoi,

Ik zie dat je klassieke literatuur leest. Hou ik ook erg van. Heb je een paar favoriete titels?

Wuthering heights! Is al heel lang een all time fave :)

Maar little women ook natuurlijk

Reputatie 4
Badge +1

Hey Hazel, welkom hier! Wat voor boeken lees je graag? 

Ik lees altijd eigenlijk klassieke literatuur :)

 

Hoi,

Ik zie dat je klassieke literatuur leest. Hou ik ook erg van. Heb je een paar favoriete titels?

Wuthering heights! Is al heel lang een all time fave :)

Maar little women ook natuurlijk

Ohh Wuthering Heights is ook een van mijn favorieten! Little Women heb ik ook gelezen. Net voor de eerste lockdown heb ik nog de film gezien in de bioscoop. Vond ik ook heel erg leuk. Ken je Rebecca van Daphne Du Maurier? Ook echt een klassieker.