Voorstellen

  • 10 December 2021
  • 23 reacties
  • 224 × bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Hallo! 

Mijn naam is Kyra, ik ben 18 jaar en woon in Midden Limburg.

Wat ik leuk vind om te doen is tekenen, wandelen met mijn toekomstige nieuwe hond en chillen met vrienden.

Ik hou heel erg veel van Queen, rock uit de jaren 70/80 en van allerlei vintage spullen.

Ook hou ik heel erg van nieuwe plaatsen ontdekken met het ov want ik heb zelf nog geen rijbewijs hahahah

Als je meer wilt weten kan je altijd een berichtje sturen! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Wat voor hondje krijg je? 

Reputatie 4
Badge +3

Heyyhoii! Welkom! 

 

Wat leuk dat nieuwe plaatsen wil ontdekken! Naar welke plaats zou je nog heel graag heen willen? 

 

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Kyra leuk dat je er bent.

Reputatie 7
Badge +10

@Renze Snoek 

Reputatie 3
Badge +5

Ik heb nog geen idee wat voor een soort hond we krijgen hahaha we gaan wel kijken naar mensen die hebben een Weimeraner

Reputatie 3
Badge +5

Ik zou nog graag naar Las Vegas willen gaan en Nederland wat verder willen ontdekken met de trein! 😊 voor de rest weet ik nog niet echt specifieke plaatsen

Reputatie 3
Badge +5

Owja ik wil wel ooit een keer naar Montreux waar Freddie Mercury de laatste jaren van zijn leven heeft doorgebracht, daar staat ook zijn standbeeld en naar Garden Lodge

Reputatie 6
Badge +11

Welkom bij de community:) 

 

wat voor plaatsen bezoek je graag ?

grote steden of natuur gebieden 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +5

Hallo Nick, 

Uhm eigenlijk zou ik wel vanalles willen zien, steden maar zeker ook natuur gebieden ☺

Reputatie 1
Badge

Is het leuk wonen in midden Limburg? Ik kom daar echt nooit 🤭

Reputatie 3
Badge +5

Is het leuk wonen in midden Limburg? Ik kom daar echt nooit 🤭

Jaa het is hier echt leuk! Je zou er eens heen moeten gaan! ☺

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Kyra leuk dat je er bent.

Heyy! Dankjewel! 

Welkom Kyra!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community gevonden hebt! :blush:

Wat een leuk vooruitzicht; een hond erbij! Spanneeend! Heb je al een naam in gedachten? Het is heeeeeerlijk om lekker met de hond erop uit te gaan :ok_hand: 

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Kyra!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community gevonden hebt! :blush:

Wat een leuk vooruitzicht; een hond erbij! Spanneeend! Heb je al een naam in gedachten? Het is heeeeeerlijk om lekker met de hond erop uit te gaan :ok_hand: 

Heyy! Jaa ik vind het fijn dat ik dit gevonden heb! ☺

We zijn met mijn ouders en zusje aan het zoeken naar een naam, alleen we komen er niet aan uit 😝

Ja dat klopt, we zijn al naar een hond wezen kijken die met kerst gaat bevallen en als die mensen ons geschikt vinden voor een van de pups dan hebben we in februari een pup dus nog even afwachten! 😊

Reputatie 5
Badge +6

Heeyy!! Ik lees dat je veel nieuwe plaatsen ontdekt met het OV! Nice!! Zelfde hobby hierzo :joy: . Heb je ook zo'n NS abonnement?

Reputatie 3
Badge +2

Hi Kyra!

 

Wauw we hebben een hoop dezelfde interesses. Ik zie dat je graag nieuwe plaatsen ontdekt d.m.v. het OV. Welke plaats is tot nu toe je favoriet? 

Ik studeer zelf Muziektherapie en houd ook van Rock uit de jaren 70/80 en ook wat pop. Queen maakt inderdaad ontzettend mooie nummers. Al aan het afwachten op de nummer 1 van de top 2000? :)

Ik kom zelf uit Noord-Limburg, het lijkt me super tof om nog wat met je te praten.

Laat maar even weten of je dit ook leuk lijkt! ^^

Liefs,

Maud

Reputatie 4
Badge +5

Heyy Kyra leuk dat je je hebt aan gemeld 

 

Queen is zeker leuke muziek heb er zelf een lp en hou verder van rock muziek.

 

is er iets waar we over kunnen praten als je dat zou willen 

Reputatie 3
Badge +2

Hey Kyra,

Wat teken je allemaal?

Reputatie 3
Badge +5

Hii, welkom! Wat voor hondje krijg je? 

Heyy, ik heb een Weimeraner dat is een duits hondenras! :))

Reputatie 3
Badge +5

Heyyhoii! Welkom! 

 

Wat leuk dat nieuwe plaatsen wil ontdekken! Naar welke plaats zou je nog heel graag heen willen? 

 

Plaatsen in Nederland, maar ook graag naar het buitenland, ik zou nog graag naar zwitserland willen en Nieuw-Zeeland! 

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Kyra leuk dat je er bent.

Dankjewel! :))

Reputatie 3
Badge +5

Heeyy!! Ik lees dat je veel nieuwe plaatsen ontdekt met het OV! Nice!! Zelfde hobby hierzo :joy: . Heb je ook zo'n NS abonnement?

Ja ik heb nog een studenten ov dus kan nog lekker doordeweeks gratis reizen en in de weekenden met korting hahah :))

Reputatie 3
Badge +5

Hey Kyra,

Wat teken je allemaal?

Heyy! Ik teken vooral mensen en dieren in een realistische stijl met kleurpotloden! :))