Roos 22 omgeving Den Bosch

  • 3 February 2022
  • 10 reacties
  • 236 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Heeee allemaal!

 

Ik ben Roos, ik ben 22 jaar oud en woon in de buurt van Den Bosch. Ik heb eigenlijk een prima leven, wat vrienden, een baan en eigenlijk heb ik niks te klagen. Toch mis ik iets. Ik voel me toch geregeld eenzaam, mijn vrienden hebben allemaal ook hun eigen leventje. Ik hoop via dit wat meer contacten op te doen 😇


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Roos,

 

Welkom op de community. Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.

Wat doe je in het dagelijks leven en heb je ook hobbies?

 

Henk

Reputatie 1
Badge

Hey Roos,

 

Welkom op de community. Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.

Wat doe je in het dagelijks leven en heb je ook hobbies?

 

Henk

Ik werk fulltime als autopoetser en ik rij graag paard 😇

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Roos.

Het lijkt mij leuk en gezellig om contact te komen met je. Je mag mij gerust een berichtje sturen als je dat ook wat lijkt.

 

Groeten Linde

Welkom Roos!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Jammer dat je je soms eenzaam voelt, maar goed van jou dat je stappen onderneemt om dat tegen te gaan! Ik lees dat je als autopoetser werkt, wat is het meest vieze dat je ooit bent tegen gekomen?:see_no_evil:  Ik ga altijd met mijn auto door de carwash, zelf de auto wassen bij zo'n wasstraat is niet voor mij weggelegd. Ik kom niet zo goed bij het dak of ik vergeet een heel stuk.. :sweat_smile:

Ook leuk dat je paardrijdt! Wat doe je dan graag? Rijd je bijv. recreatief, of juist dressuur of springen of een mix van alles? 

Veel plezier op de community! 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel! En poeh, geen idee. Voornamelijk gewoon heeeeel veeeeel zand en viezigheid in de auto haha! Sommige mensen gaan echt heel onzorgvuldig met hun auto om maar goed. En paardrijden doe ik vooral recreatief. Dressuur en springen is niks voor mij. Ik vind het heerlijk om gewoon een lekker rondje te maken buiten op straat met vriendinnen 😇

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Roos,

 

Leuk dat je er bent. Voel je je ook eenzaam bij je vrienden? En woon je samen of op jezelf?

Ik ben Jan en ik voel me ook vaak eenzaam. Het vervelendst is als je je ook eenzaam bij anderen voelt vind ik. Heb je zelf ook een (schone) auto :)?

@Roos haha heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zand of echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zand? :joy: Ik herken het; als ik mijn auto probeer schoon te maken, en mn matten ga kloppen.. dan blijft het maar komen.. :sweat_smile:  Maar ja het hoeft geen smeerboel te worden, moet wel een beetje rijdbaar blijven he! Hahaha. 

Ooh leuk ! Lekker op pad gaan, op avontuur! :ok_hand: Ik ga wel eens in Loon op Zand rijden bij manege van Loon, lekker de duinen in! Geweldig is dat altijd! :blush:

Wat zou jij nog eens graag willen doen?​​​​​​

Reputatie 3
Badge +5

Hi,

 

ik woon zelf ook in de buurt van Den Bosch! Wat leuk! 
 

en wat leuk dat je auto’s poetst. Heb je nou zelf ook een favoriete auto? 😜 

Reputatie 1
Badge

Hoi Roos,

 

Leuk dat je er bent. Voel je je ook eenzaam bij je vrienden? En woon je samen of op jezelf?

Ik ben Jan en ik voel me ook vaak eenzaam. Het vervelendst is als je je ook eenzaam bij anderen voelt vind ik. Heb je zelf ook een (schone) auto :)?

 

 

Hooi! Nee ik woon nog bij mijn moeder thuis. En dat valt opzich nog wel mee. Soms zou ik alleen wellicht willen leren sneller een basic praatje met iemand te kunnen maken. In een cafe bijvoorbeeld maar voor de rest valt het wel me 

Reputatie 1
Badge

Hi,

 

ik woon zelf ook in de buurt van Den Bosch! Wat leuk! 
 

en wat leuk dat je auto’s poetst. Heb je nou zelf ook een favoriete auto? 😜 

Ohh, wat leuk! Ik was al bang dat iedereen ver weg woont van mij haha! En ik vind zoveel auto's mooi! Maar de Peugeot 208 is mijn favoriet 😇