thomasdetrein stelt zich voor

  • 7 May 2022
  • 7 reacties
  • 274 × bekeken

Reputatie 1
Badge

leuk ik dat dit leest. ik zal maar iets over me zelf vertellen. Mijn grootse passie is schrijven. van boeken tot klein kunst en van musical tot aan cabaret. ik heb in 2021 nog op het Amsterdams Klein kunst festival gestaan. was echt een hele gaven ervaringen. ik vind het leuk om praten en spel te spelen, maar ook iets anders doen vind ik meestal leuk zoals wandelen en just dance ( allen dat laatsten ben ik niet zo goed in) ik me dagelijks leven ben ik veel bezig met schrijven en met reken. ik ben heel goed in reken en soms help ik daar mensen ook mee. ik ben trouwens 20 jaar en heb dyslexie. ik hoop dat ik hier leuke vriendschap aan over hou. ik kom uit Zuid-Holland    


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hee Welkom Thomas!

Wat heb je op dit kunstfestival gedaan? Ben zelf ook wel van wandelen haha.

Reputatie 5
Badge +7

Heey Thomas,

 

Waar schrijf je allemaal over? Oh kijk eens, dat komt mooi uit, ik zoek namelijk nog iemand die bij mij bijles wilt geven in rekenen haha. 

 

 

Reputatie 1
Badge

Hee Welkom Thomas!

Wat heb je op dit kunstfestival gedaan? Ben zelf ook wel van wandelen haha.

spook a word 

Reputatie 1
Badge

Hee Welkom Thomas!

Wat heb je op dit kunstfestival gedaan? Ben zelf ook wel van wandelen haha.

praten op muziek is dat

Reputatie 1
Badge

Heey Thomas,

 

Waar schrijf je allemaal over? Oh kijk eens, dat komt mooi uit, ik zoek namelijk nog iemand die bij mij bijles wilt geven in rekenen haha. 

 

 

kinderboeken, cabaret, maar ook bio en van vrolijke en somberen teksten  

Reputatie 5
Badge +7

Hey Thomas! Leuk dat je jezelf voorstelt. 
 

Grappig om te lezen dat je zo gek bent op schrijven maar wel dyslexie hebt! Ik ervaar het zelfde! Ik heb ooit een kinderboek geschreven maar heb ook dyslexie.

Wil je ook een carrière gaan maken van je passie voor schrijven? 

Reputatie 1
Badge

Hey Thomas! Leuk dat je jezelf voorstelt. 
 

Grappig om te lezen dat je zo gek bent op schrijven maar wel dyslexie hebt! Ik ervaar het zelfde! Ik heb ooit een kinderboek geschreven maar heb ook dyslexie.

Wil je ook een carrière gaan maken van je passie voor schrijven? 

nou dat is natuurlijk wel de droom maar ja en is moeilijk. 

is dat ook jouw droom en welk boek heb je geschreven?