Matti 24 omgeving Enschede

  • 22 February 2022
  • 12 reacties
  • 154 × bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik ben Matti en ben 24 jaar. Ik woon sinds een paar maanden op mijzelf in Enschede. Het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen omdat mijn vriendenkring steeds kleiner is geworden de afgelopen paar jaar en het vooral in de vakanties niet zo leuk is om vaak alleen te zijn. Dus ik dacht, ik doe eens een poging! Momenteel zit ik in het eerste jaar van de opleiding Sociaal Werk. Mijn hobby's zijn gamen (XBOX) en dat met name FIFA, muziek produceren, voetbal kijken en heel af en toe een festival en eens in de zoveel tijd eens een terrasje. Ik ben iemand waarbij je met van alles terecht kun. Bijna niks is mij te gek of vind ik raar dus hopelijk voelen mensen zich comfortabel om goeie gesprekken te hebben. Ik hou heel erg van humor. Ik vind mijzelf soms ook wel erg grappig geef ik toe. Maar ik ben ook in voor serieuze gesprekken.

 

Als mensen het leuk vinden meer te weten of gewoon een gesprekje willen hebben dan twijfel niet :). Uiteindelijk is het mijn doel om vriendschappen op te bouwen.

 

Met vriendelijke groet,

Matti


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hee welkom,

 

Leuk dat je muziek produceert, schrijf je ook je eigen liedjes?

 

 

Reputatie 4
Badge +5

heyy matti leuk dat je erbent 

en heel leuk dat er iemand uit de buurt is haha 

wat voor muziek produceer je dan zo al ???

Hee welkom,

 

Leuk dat je muziek produceert, schrijf je ook je eigen liedjes?

 

 

Nee dat niet. Ik schrijf geen tekst of iets dergelijks. Ik maak muziek op mijn computer als ‘’producer’’ zeg maar. De genres waarvan ik het meeste maak zijn house gerelateerde nummer en hardstyle. 

heyy matti leuk dat je erbent 

en heel leuk dat er iemand uit de buurt is haha 

wat voor muziek produceer je dan zo al ???

Leuk dat je in de buurt woont! Ik maak vooral house gerelateerde nummers en hardstyle ben ik de laatste tijd het meeste mee bezig.

Reputatie 4
Badge +5

heyy matti leuk dat je erbent 

en heel leuk dat er iemand uit de buurt is haha 

wat voor muziek produceer je dan zo al ???

Leuk dat je in de buurt woont! Ik maak vooral house gerelateerde nummers en hardstyle ben ik de laatste tijd het meeste mee bezig.

A klink interessant 

en kan je de muziek ook ergens luisteren of hou je het voor je zelf ???

heyy matti leuk dat je erbent 

en heel leuk dat er iemand uit de buurt is haha 

wat voor muziek produceer je dan zo al ???

Leuk dat je in de buurt woont! Ik maak vooral house gerelateerde nummers en hardstyle ben ik de laatste tijd het meeste mee bezig.

A klink interessant 

en kan je de muziek ook ergens luisteren of hou je het voor je zelf ???

De nummers die ik heb afgemaakt zijn met name remixes van andere nummers en konden niet op soundcloud. Ik heb wel delen van nummers op tiktok gezet. Ik zou best wat willen laten horen als je dat leuk vind. Dan kunnen we overleggen via hoe we dat doen i.v.m. eventuele privacy.

Reputatie 4
Badge +5

heyy matti leuk dat je erbent 

en heel leuk dat er iemand uit de buurt is haha 

wat voor muziek produceer je dan zo al ???

Leuk dat je in de buurt woont! Ik maak vooral house gerelateerde nummers en hardstyle ben ik de laatste tijd het meeste mee bezig.

A klink interessant 

en kan je de muziek ook ergens luisteren of hou je het voor je zelf ???

De nummers die ik heb afgemaakt zijn met name remixes van andere nummers en konden niet op soundcloud. Ik heb wel delen van nummers op tiktok gezet. Ik zou best wat willen laten horen als je dat leuk vind. Dan kunnen we overleggen via hoe we dat doen i.v.m. eventuele privacy.

Ja ben wel benieuwd 

 

je kan wel een PB sturen kunnen we via daar er makelijk over praten 

Reputatie 5
Badge +7

Oe gaaf man. Dit klinkt als een eventuele teaser hahaa. Housemuziek uit de jaren 2000?  

 

 

Oe gaaf man. Dit klinkt als een eventuele teaser hahaa. Housemuziek uit de jaren 2000?  

 

 

Hahaha. Nee het is wel echt meer muziek van deze tijd.

Reputatie 5
Badge +7

Oh echt nice! Wat is jouw beste feel-good-hit uit die genre? 

Oh echt nice! Wat is jouw beste feel-good-hit uit die genre? 

Goeie vraag. Ik heb momenteel niet echt een favoriet house nummer. Ik vind Move Your Body - Sevek wel goeg. Die is wat nieuwer. Wasted Love - Ofenbach blijf ik ook erg goed vinden!

Reputatie 5
Badge +7

Die ken ik niet, echt muziek is zo tijdloos. Ik draai ook een aantal lekkere house nummers, old school music daar ben ik ook helemaal weg van.