Rochella 26 omgeving Zuid-Holland

  • 17 November 2021
  • 19 reacties
  • 319 × bekeken

Hallo allemaal!

Een beetje een raar tijdstip om mezelf voor te stellen in deze community maar dat komt doordat ik nu een nachtdienst aan het draaien ben :wink: 

Mijn naam is Rochella, ben 26 jaar en kom uit Zuid-Holland. Ik woon sinds vorige maand samen met mijn vriend (we zijn nog druk bezig met het verhuizen/klussen :dizzy_face:)  en miniatuur pinscher (hondje) Jana. Daarvoor heb ik 4,5 jaar op mezelf gewoond.

Op dit moment ben ik dus aan het werk als brug/sluiswachter in een bediencentrale. Ja, ik ben zo iemand die je in de gietende regen laat staan wachten omdat de brug open gaat… and i'm sorry! haha:see_no_evil: Alle bruggen en sluizen worden op afstand bediend en we hebben 18 sluizen en 22 bruggen onder onze hoede. Goed, genoeg over het werk.. Als jullie er nog vragen over hebben dan hoor ik het graag ;).

Hiervoor heb ik een aantal jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt als begeleider. Daar zat ik toch niet helemaal op m'n plek.. Maar wie weet maak ik ooit de stap weer terug als ik een leuke locatie vind. 

Mijn grootste hobby is motor rijden :motorcycle:, daarna komt gamen (voornamelijk PC) en soms ook streamen van games op Twitch en als derde ‘grote’ hobby heb ik schilderen, maar daar maak ik veel te weinig tijd voor haha. Mijn muzieksmaak is toch wel voornamelijk rock/metal.. Linkin Park, Five Finger Death Punch etc.. en ik ging voorheen graag naar concerten :ok_hand: 

Eerlijk gezegd weet ik niet helemaal precies meer hoe ik op deze website terecht ben gekomen, volgens mij zag ik het ergens op een nieuwssite voorbij komen. Ik zag dat er ook daadwerkelijk groepen/bijeenkomsten waren in voornamelijk Brabant (mijn werk is ook in Brabant) dus ik denk dat het zo is gelopen. Toen zag ik dus dat er een online community zou komen en heb mij toen ingeschreven en een paar dagen geleden kwam de mail! :blush:

Ik heb mij de afgelopen tijd heel erg eenzaam gevoeld en vind het echt heel lastig om nieuwe sociale contacten op te doen. Dit was ook al voor de pandemie het geval. Maar nu nog meer door natuurlijk de maatregelen en de onregelmatige werktijden maken het ook niet makkelijker. 

De meeste mensen die ik spreek ken ik van het gamen (voornamelijk online) maar ik zou zo graag toch eens wat vaker met '’echte'’ mensen willen afspreken. Of in ieder geval gesprekken willen hebben met mensen die het echt interesseren zegmaar… ik weet niet hoe ik dat anders kan zeggen.

 

Wie weet tot spreeks! :v:


19 reacties

Welkom en dit is juist het perfecte moment voor een reactie. Ik ben nogal een vroege vogel en ga altijd hardlopen rond 6 uur in de ochtend. Je werk vind ik wel echt interessant. Is echt een baan waarbij (denk ik) de meeste mensen niet echt stil staan bij hoe het georganiseerd is.

 

Ik herken wel wat je zegt met het online mensen spreken en toch het liefst wat echte mensen wilt spreken. Is ook helaas een gekke tijd waar we in zitten :(

Welkom en dit is juist het perfecte moment voor een reactie. Ik ben nogal een vroege vogel en ga altijd hardlopen rond 6 uur in de ochtend. Je werk vind ik wel echt interessant. Is echt een baan waarbij (denk ik) de meeste mensen niet echt stil staan bij hoe het georganiseerd is.

 

Ik herken wel wat je zegt met het online mensen spreken en toch het liefst wat echte mensen wilt spreken. Is ook helaas een gekke tijd waar we in zitten :(

Goedemorgen! Wat een dedication om zo vroeg al te gaan lopen! Haha succes 👍

 

Ja, het is een baan waarvan je niet beseft dat ie nog bestaat zegmaar 🙊 

 

Dat is ook zo, het zijn gekke tijden inderdaad. Maargoed ik ben blij dat ik deze community ben tegen gekomen 😊

Badge +9

Welkom Rochella, fijn dat je ons gevonden hebt! Super leuk om over je werk te lezen. Er zijn inderdaad super veel belangrijke banen waarover je eigenlijk nooit iets hoort. Maar misschien is dat ook wel positief. Zolang je niets hoort over jouw belangrijke baan gaat alles goed en zijn er geen serieuze dingen aan de hand. Klinkt positief toch? :grin:

Wat goed ook om te lezen dat je op deze manier wat stappen zet om uit de eenzaamheid te komen. Misschien kan je ook eens kijken naar Join Us Online, dat is een online groep waarbij je ook naar een fysieke meeting toewerkt. In deze groep zitten ook mensen die in jouw regio wonen en waarmee je dus ook gewoon buiten Join Us om kan afspreken. Of zoals je al noemde een fysieke groep in Brabant waar je bij aan kan sluiten.

Je kan het in ieder geval allemaal vinden op de website van Join Us: www.join-us.nu. En als je vragen hebt zijn er hier heel veel mensen die deze heel graag voor je willen beantwoorden! :thumbsup:

Reputatie 6
Badge +11

Hey Rochella, 

 

Tof om te lezen  dat je zo actief mee doet op het forum wie weet kom je hier nog gezellige toffe mensen tegen :) 

 

Misschien leuk om inderdaad eens te kijken naar Join-us online zoals Tom hierboven al aangeeft. Zelf heb ik hier veel aangehad en  echt gezellige mensen leren kennen. 

 

Mij mag je ook altijd een berichtje sturen ik lees dat we gemeenschappelijke interesses hebben. Geld voor iedereen overigens ben altijd wel in voor een gezellige chat 

Welkom Rochella, fijn dat je ons gevonden hebt! Super leuk om over je werk te lezen. Er zijn inderdaad super veel belangrijke banen waarover je eigenlijk nooit iets hoort. Maar misschien is dat ook wel positief. Zolang je niets hoort over jouw belangrijke baan gaat alles goed en zijn er geen serieuze dingen aan de hand. Klinkt positief toch? :grin:

Wat goed ook om te lezen dat je op deze manier wat stappen zet om uit de eenzaamheid te komen. Misschien kan je ook eens kijken naar Join Us Online, dat is een online groep waarbij je ook naar een fysieke meeting toewerkt. In deze groep zitten ook mensen die in jouw regio wonen en waarmee je dus ook gewoon buiten Join Us om kan afspreken. Of zoals je al noemde een fysieke groep in Brabant waar je bij aan kan sluiten.

Je kan het in ieder geval allemaal vinden op de website van Join Us: www.join-us.nu. En als je vragen hebt zijn er hier heel veel mensen die deze heel graag voor je willen beantwoorden! :thumbsup:

Haha toch!? Nee je hebt helemaal gelijk hoor! Geen nieuws is inderdaad goed nieuws 😉. 

 

Bedankt, dat klinkt heel goed, ik ga er zeker eens een kijkje nemen! 😊

Reputatie 3
Badge +3

Welkom Rochella,

ik zie dat je van metal houdt, wat is jouw mening over Korn en andere Nu metal bands (o.a E.town concrete)?

Hey Rochella, 

 

Tof om te lezen  dat je zo actief mee doet op het forum wie weet kom je hier nog gezellige toffe mensen tegen :) 

 

Misschien leuk om inderdaad eens te kijken naar Join-us online zoals Tom hierboven al aangeeft. Zelf heb ik hier veel aangehad en  echt gezellige mensen leren kennen. 

 

Mij mag je ook altijd een berichtje sturen ik lees dat we gemeenschappelijke interesses hebben. Geld voor iedereen overigens ben altijd wel in voor een gezellige chat 

Hey Nick, dankjewel! 😊 Ik ga er zeker eens een kijkje nemen! Het is al een heel fijn gevoel om te beseffen dat ik niet de enige ben die met dit gevoel zit (helaas dat er meer mensen zich zo moeten voelen). 

 

Ja leuk! Doe ik!👍

Welkom Rochella,

ik zie dat je van metal houdt, wat is jouw mening over Korn en andere Nu metal bands (o.a E.town concrete)?

Dankjewel Martijn! 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel Korn luister maar af en toe een nummer van hen tussendoor zal ik zeker niet skippen 👌 E.town concrete ken ik niet, maar ik heb het net even opgezocht en het klinkt wel goed haha bedankt voor another band die ik aan m'n playlist kan toevoegen! 

 

Numetal zelf vind ik wel ook echt fijne muziek, Linkin Park, Disturbed, Papa Roach.. uh voor de rest luister ik bijvoorbeeld ook veel naar Breaking Benjamin, Three Days Grace, Within Temptation etc. Wat vind jij daar van?

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Rochella,

Wat gaaf dat je motorrijdt:motorcycle:  Zou ik ook wel willen, maar als ik kijk naar hoe ik ben achter het stuur is dat waarschijnlijk niet zo'n goed  idee:see_no_evil: 

 

Tof om te lezen  dat je zo actief mee doet op het forum wie weet kom je hier nog gezellige toffe mensen tegen :)

Dit :arrow_up: , genoeg gezellige mensen hier volgens mij, zelfs nu de community nog maar een paar dagen oud is :)

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Rochella!

Wel nice om te lezen dat je ook naar rock/metal luistert, want dat is een groot deel van mijn muzieksmaak. Heb je misschien wat underrated bands of nummers? En welke type games speel je?

Welkom Rochella,

Wat gaaf dat je motorrijdt:motorcycle:  Zou ik ook wel willen, maar als ik kijk naar hoe ik ben achter het stuur is dat waarschijnlijk niet zo'n goed  idee:see_no_evil: 

 

Tof om te lezen  dat je zo actief mee doet op het forum wie weet kom je hier nog gezellige toffe mensen tegen :)

Dit :arrow_up: , genoeg gezellige mensen hier volgens mij, zelfs nu de community nog maar een paar dagen oud is :)

Dankjewell! Haha ojee, ben je een racende koolvis?? Of een ragende koolvis achter het stuur? Haha. Mocht het echt blijven kriebelen dan zou ik je zeker aanraden om eens een proeflesje te nemen 😏😉

Reputatie 3
Badge +3

Welkom Rochella,

ik zie dat je van metal houdt, wat is jouw mening over Korn en andere Nu metal bands (o.a E.town concrete)?

Dankjewel Martijn! 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel Korn luister maar af en toe een nummer van hen tussendoor zal ik zeker niet skippen 👌 E.town concrete ken ik niet, maar ik heb het net even opgezocht en het klinkt wel goed haha bedankt voor another band die ik aan m'n playlist kan toevoegen! 

 

Numetal zelf vind ik wel ook echt fijne muziek, Linkin Park, Disturbed, Papa Roach.. uh voor de rest luister ik bijvoorbeeld ook veel naar Breaking Benjamin, Three Days Grace, Within Temptation etc. Wat vind jij daar van?

Linkin park vindt ik niet vindt hun teksten niet intressant en te blij, Distrurbed: de zanger heeft wel een erg hoge stem en vindt de instrumentalen te simplistisch.
Breaking benjamin: de auto tune klonk te erg en de tekst of instrumenten klinken niet intressant
Three days grave: zelfde mening als linkin park
Within Tempation: niets voor mij de blij klinkend
Wat ik in metal mooi vindt is zang over de negatieve gevoelens, en de zanger van korn heeft iets unieks wanneer hij zingt wat ik niet weet wat maar mis in andere zangers in nu metal.

Welkom Rochella!

Wel nice om te lezen dat je ook naar rock/metal luistert, want dat is een groot deel van mijn muzieksmaak. Heb je misschien wat underrated bands of nummers? En welke type games speel je?

Dankjewel Jordi! 

 

Oeh.. underrated bands of nummers. Daar vraag je me wat. Ik denk dat alle bands waarnaar ik luister echt wel de grotere bands zijn. (Volbeat, Rammstein, avenged sevenfold) haha ik probeer steeds weer andere bands op te noemen maar het zijn er zoooooveeeeel) underrated of misschien wat minder veel  geluisterd zijn denk ik dan wel de 'oudere' bands nog die een beetje meer de neiging hebben om naar punk om te slaan (denk ik?) bijvoorbeeld Good Charlotte... Paramore... Rise against.. 

 

Ik speel eigenlijk heel veel soorten games, favoriete genre zijn toch wel de survival games en farmgames met storyline.. Stardew valley is de echte topper van het hele spul haha, nu momenteel bezig met Forza Horizon 5 en ook af en toe nog het laatste hoofdstuk van The Long Dark.. Overwatch heb ik ook echt keiveel gespeeld, Fallout 4, The Forest, Red dead Redemption (1,2) GTA V.. ben minder van de battle royale games maar ook die zijn af en toe wel leuk voor een ronde hahaha. Game jij ook? Wat speel jij allemaal?

Reputatie 6
Badge +9

bijvoorbeeld Good Charlotte... Paramore... Rise against..

Rise against luisterde ik ook veel, tot hun album Appeal to reason eigenlijk. Leuk dat je het noemt, ben het gelijk weer aan het opzoeken :) Luister je ook wel eens naar de band Strung out toevallig?

bijvoorbeeld Good Charlotte... Paramore... Rise against..

Rise against luisterde ik ook veel, tot hun album Appeal to reason eigenlijk. Leuk dat je het noemt, ben het gelijk weer aan het opzoeken :) Luister je ook wel eens naar de band Strung out toevallig?

Haha oeeee goede band! Heb ze ooit eens gezien toen in de 013. Jaaa dat is wel een goede band die de zaal op z'n kop weet te zetten 🙈😂 ik ken de band Strung Out wel maar luister er eigenlijk maar een liedje van (calling) maar zal ze eens op zetten misschien ontstaat er wel een nieuwe liefde haha 😏 heb je nog nummers die je aanraad??

Welkom Rochella,

ik zie dat je van metal houdt, wat is jouw mening over Korn en andere Nu metal bands (o.a E.town concrete)?

Dankjewel Martijn! 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel Korn luister maar af en toe een nummer van hen tussendoor zal ik zeker niet skippen 👌 E.town concrete ken ik niet, maar ik heb het net even opgezocht en het klinkt wel goed haha bedankt voor another band die ik aan m'n playlist kan toevoegen! 

 

Numetal zelf vind ik wel ook echt fijne muziek, Linkin Park, Disturbed, Papa Roach.. uh voor de rest luister ik bijvoorbeeld ook veel naar Breaking Benjamin, Three Days Grace, Within Temptation etc. Wat vind jij daar van?

Linkin park vindt ik niet vindt hun teksten niet intressant en te blij, Distrurbed: de zanger heeft wel een erg hoge stem en vindt de instrumentalen te simplistisch.
Breaking benjamin: de auto tune klonk te erg en de tekst of instrumenten klinken niet intressant
Three days grave: zelfde mening als linkin park
Within Tempation: niets voor mij de blij klinkend
Wat ik in metal mooi vindt is zang over de negatieve gevoelens, en de zanger van korn heeft iets unieks wanneer hij zingt wat ik niet weet wat maar mis in andere zangers in nu metal.

Haha oke dan, ja ieder z'n smaak hè 😉 het gevoel dat muziek bij je oproept is voor iedereen anders, zo vind ik die muziek die ik noemde niet te blij maar kan ik mij juist daar wel meer in vinden. 

Hoi Rochella, welkom! Wat voor motor rijd je? Ik een CBF600SA, beetje saai ding maarja heeft een windscherm en 3 koffers. Kom ook uit zuid holland. Zag ook een ander iemand in de introductie de een motor heeft, misschien een tourgroep maken! Interessant dat je sluiswachter bent. Als je een kleine gele kajuitzeilboot ziet die zwaait dan ben ik dat haha

Hoi Rochella, welkom! Wat voor motor rijd je? Ik een CBF600SA, beetje saai ding maarja heeft een windscherm en 3 koffers. Kom ook uit zuid holland. Zag ook een ander iemand in de introductie de een motor heeft, misschien een tourgroep maken! Interessant dat je sluiswachter bent. Als je een kleine gele kajuitzeilboot ziet die zwaait dan ben ik dat haha

Hey Toon, jij ook welkom! 😊😊

Ah die Honda's zijn fijne motoren hoor! Ik rijd zelf een Suzuki Gladius, dus lekker wapperen in de wind 😂👍 

Ja dat lijkt me een heel goed idee! Leuk om een toertochtje te maken met een groepje van hier 👌die moeten we onthouden! 

Haha een gele kajuitzeilboot, ik zal m onthouden! Waar ga je vaak zeilen? 

Ah wat een leuk ding zeg, geniet er maar van die naked bike ik mis mijn CB600F elke dag!! Laat eens een foto zien van dat monster, hier is die van mij in ieder geval, doen waar hem ik voor gekocht heb…

Ik vaar veel op de haringvliet bij de dam tegenover de noordzee. Daar heb je een sluis, ben je daar ook voor verantwoordelijk? Ik herken mezelf wel in je verhaal. Ik weet toevallig dat het motor-forum ook een toergroup heeft voor zuid holland.

Reageer