Samen gamen/chillen?

  • 4 April 2022
  • 2 reacties
  • 102 × bekeken

Badge

Yo,

Ik ben Elzo 13 jaar. 
Het lijkt mij leuk om contact te krijgen met andere jongens en meiden van mijn leeftijd of iets ouder. 
Ik game graag, vissen is ook een seizoensgebonden hobby, Netflixen, YouTube kijken. Soms ben ik creatief met hout of speksteen. 
Ik heb mij ingeschreven voor Join Us, maar de bevestiging moet nog komen. 
Helaas heeft mijn gemeente ( niet echt een chill dorp) geen lidmaatschap. 

Games:

  • Fortnite 
  • Dying Light
  • Minecraft
  • Fifa
  • Call of duty
  • Need for speed heat
  • The Forest.

Hoe kom ik in contact met jullie? 
 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @Elzo2009 in de Community!

 

Wat goed dat je jouw weg heb gevonden naar Join us.

Hoe ben je in aanraking gekomen met Join us?

In welke gemeente ben je woonachtig, of eventuele gemeentes in de omgeving? Dan kunnen we samen kijken of er iets in de buurt ligt of eventueel wat een oplossing kan bieden.

In de tussentijd kun je ook onze groepenpagina bezoeken via: https://community.join-us.nu/groups .

We hebben onze eigen Game pagina die je kunt bereiken via: 

 

Voor de films kun je naar onze topic bekijken die over een aantal dagen van start zal gaan, via: 

 

Wat maak je zoal met hout en speksteen?

Vaar je ook graag in een boot tijdens het vissen of blijf je liever aan de kant?

 

Ik hoor het graag van je en ben enorm benieuwd naar je antwoorden!

 

Groet,

Anwar

Welkom Elzo!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! 😊 Heb je inmiddels al bericht gehad van Join Us? Soms zijn de wachttijden wat langer omdat er inderdaad dan niet veel aanmeldingen zijn uit een bepaalde regio/woonplaats. Ik hoop voor jou dat het een beetje zal opschieten! Wel goed van je dat je je hebt opgegeven! 👍

Verder wil ik mij graag aansluiten bij wat Anwar zegt, 

Veel plezier hier op de community! En als je vragen hebt, stel ze gerust!